Onko nuo travellen remu ulkoilupuvut kestäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ovat laadukkaita. Meillä on kuopuksen toppapukua lukuunottamatta kaikki toppa- ja välikausihaalarit Remuja.

Mm esikoisen kolme kautta (kaksi kevättä ja yksi syksy) käytössä ollut välikausihaalari jää moitteettomassa kunnossa kuopuksen käytettäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.

Oli kanta-asiakas hintaa 79,90 ?, minkä hintasia ne sit kaupoissa on?

Mä ostin syksyllä välikausihaalarin Sittarilta tarjoushintaan 40 euroa.

Tää oli housu ja takki

Juu, huomasin

=)

Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.

Oli kanta-asiakas hintaa 79,90 ?, minkä hintasia ne sit kaupoissa on?

Muistaakseni saman verran maksoin viime keväänä kaksiosaisesta -20% alessa, samoin monta haalaria olen ostanut suunnilleen samaan hintaan cittarin tarjouksita (vuosien varrella). Eli mun mielestä toi hobbarin hinta on ihan normaali.

Kestävä puku on. Just kattelin, että kakkosella on käytössään isosiskon vanha puku ja vähemmän se on kulunt kahden käytössä, kuin esikoiselle viime talvena ostettu Lennen haalari.

Mä olen maksanut tytön Remusta alessa 30? ja pojan Remusta (haalari) normaalihinnan eli 59?.

En tarkottanu alesta vaan ihan normi hintaa ja tässähän oli housu ja takki kyseessä ei haalari

Niitä saa kympin halvemmalla normaalihintaankin, joskus jopa 20 euroa halvemmalla. Riippuu mistä ostaa.

juu, ihan hyvä puku se on, mutta miksi ne värit pitää aina olla niiiiin kaameat |O mä en yhtään tykkää tuosta tyttöpoika-meiningistä, miksi ei voisi olla vihreää ja ruskeaa ja oranssia ja keltaista, jotain kunnon värejä, eikä ainaista vanhaa roosaa ja kanervanpunaista ja ah niin kaunista sinistä |O

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
juu, ihan hyvä puku se on, mutta miksi ne värit pitää aina olla niiiiin kaameat |O mä en yhtään tykkää tuosta tyttöpoika-meiningistä, miksi ei voisi olla vihreää ja ruskeaa ja oranssia ja keltaista, jotain kunnon värejä, eikä ainaista vanhaa roosaa ja kanervanpunaista ja ah niin kaunista sinistä |O

Muissa merkeissä ihan sama ällö homma .

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Muissa merkeissä ihan sama ällö homma .

ei onneksi ihan kaikissa :D :D

Meillä on ollu remuja jo useampi asu/haalari ja pojalla oli yhtenä talvena reiman haalari. Omasta kokemuksesta siis: reimaa en enää ainakaan osta, ei kestänyt läheskään niin hyvin kuin nuo remun vaatteet. Joten suosittelen.

Yhteistyössä