J
Janna
Vieras
Katselin tuolta hobby hall sivuilta sitä kevät/syksy pukua lapsille, ei oo remusta kokemusta, että onko ostamisen arvoinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.
Oli kanta-asiakas hintaa 79,90 ?, minkä hintasia ne sit kaupoissa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.
Mä ostin syksyllä välikausihaalarin Sittarilta tarjoushintaan 40 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olen maksanut tytön Remusta alessa 30? ja pojan Remusta (haalari) normaalihinnan eli 59?.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.
Mä ostin syksyllä välikausihaalarin Sittarilta tarjoushintaan 40 euroa.
Tää oli housu ja takki
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ovat kestäviä, mutta se Hobbarin puku on kyllä sikahintainen Remuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olen maksanut tytön Remusta alessa 30? ja pojan Remusta (haalari) normaalihinnan eli 59?.
En tarkottanu alesta vaan ihan normi hintaa ja tässähän oli housu ja takki kyseessä ei haalari
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juu, ihan hyvä puku se on, mutta miksi ne värit pitää aina olla niiiiin kaameat |O mä en yhtään tykkää tuosta tyttöpoika-meiningistä, miksi ei voisi olla vihreää ja ruskeaa ja oranssia ja keltaista, jotain kunnon värejä, eikä ainaista vanhaa roosaa ja kanervanpunaista ja ah niin kaunista sinistä |O
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juu, ihan hyvä puku se on, mutta miksi ne värit pitää aina olla niiiiin kaameat |O mä en yhtään tykkää tuosta tyttöpoika-meiningistä, miksi ei voisi olla vihreää ja ruskeaa ja oranssia ja keltaista, jotain kunnon värejä, eikä ainaista vanhaa roosaa ja kanervanpunaista ja ah niin kaunista sinistä |O
Muissa merkeissä ihan sama ällö homma .