Mä asuin lapsena. Nyt kun on uusi Turuntie niin Saukkolassa liikenne yms rauhallisempaa. Se on maaseutua, Lohja lähin kaupunki. On sielläkin koulut, päiväkodit, muutama kauppa jne. Maaseudunrauhasta jos tykkää, niin hyvä rauhallinen ympäristö.
30 vuotta tuli köröteltyä Saukkolan keskustan ohi matkalla mökille. Nyt kun motariaukes, reitti siirtyi toisaalle. On varmaan todella paljon rauhoittunut liikenne, mutta liekö palvelutkin huonontuneet?! Sopivan ajomatkan päässä on kalasavustamo, josta saa herkku kalaa.
Kiitos vastauksista!! Ollaan kyllä käyty paikkaan tutustumassa ja ihan kivasti peruspalvelut löytyy....Lohjahan on lähellä missä on kaikki. Onko kokemuksia Oinolan koulusta? päiväkodista? Eniten huolettaa miten lapset saisi kavereita.
En käynyt itse oinolaa, mutta siellähän on kaikki ala-asteesta lukioon saakka. Olin pienessä Tavolan kyläkoulussa, joka lienee nykyään lakkautettu. Menneenä aikana siellä kaikki oli kaverita keskenään, nyky menoa en tiedä, mutta varmaan ihan yhtä hyvin saa kaverita kun muualtakin.
Mun ystävä asuu siellä perheensä kanssa.
Ei olla kun kerran siellä vierailtu, mutta viihtyisältä alueelta vaikuttaa.
Pikkulapsiperheitä paljon ja ainakin ala-aste lähellä.
Me asuttiin siellä aikaisemmin. Paikka on kiva, ihanan rauhallinen maaseutupaikka, silti suhteellisen lähellä palveluita ja ihan ne peruspalvelut löytyy hyvin sieltäkin. Oinolan koulussa oli lapset, mutta koulukiusaamista ei toisen lapsen kohdalla saatu kuriin, se oli ainot miinuspuoli ja osasyy poismuuttoon...
Asuin pienempänä ja vanhemmat asuu siellä nykyään, ei Saukkolassa tosin mutta sekin on ihan mukavaa, rauhallista seutua. Ja kiva kun on kuitenkin suht lähellä pk-seutua.