onko normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja silkkiuikku
  • Ensimmäinen viesti
silkkiuikku
Onko normaalia että 7-vuotiaalla tytöllä on mustia ihokarvoja säärissä.Karvat ovat tosi hentoja ja erottuvat vain läheltä.Olen huomannut myös että tytöllä on nännit "kasvaneet" eli ovat laajentuneet ja kohollaan.Milloin se murrosikä normaalisti alkaa ei kait näin aikaisin?! :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2004 klo 22:31 silkkiuikku kirjoitti:
Onko normaalia että 7-vuotiaalla tytöllä on mustia ihokarvoja säärissä.Karvat ovat tosi hentoja ja erottuvat vain läheltä.Olen huomannut myös että tytöllä on nännit "kasvaneet" eli ovat laajentuneet ja kohollaan.Milloin se murrosikä normaalisti alkaa ei kait näin aikaisin?! :eek:
Ystäväni pojalla alko 8v kasvaa karvoja alapäähän. Terkkari oli sanonu että on normaalia, mutta esimurrosikää. :eek: B)
 
toisilla ennemmin ku toisilla..tunnen yhen tytön ,jolla alkoi menkat vähä ennen ku täytti 10v.Karvat ja rinnat alkoi kasvaa ,ja hiki haista (ennen sitä).Tytölle se oli vaikeeta ku koulussa suihkussa oli erilainen ku muut.
 
Voihan se olla mahdollista. Meijän luokalla yhdellä tytöllä alkoi kuukautiset 3lk 9vuotiaana. Oli tosi kehittynyt ikäisekseen. Rinnat oli kehittyneet ja alapääkarvoitustakin oli. Meikkasi ja värjäsi hiuksiaan, taisi alkaa seurustelemaan 10 vuotiaana. Pakko kysästä vielä...onko tyttö lihonnut. Tummilla on tummemmat karvat ja vaaleilla vaaleemmat. Ai niin...mun systerillä oli muuten kans "isot" tissit 7 vuotiaana vaikka ei lihava ollutkaan. Nyt hän on jo 20 vuotias ja omaa ison poven vaikka on edelleen sopusuhtainen. Ihan kuin kaksoisolento Lola silikoneilla ;) :D
 

Yhteistyössä