Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Aloitin yasmin merkkiset pillerit ja nyt on menossa toinen lista. Olen syönyt nyt siitä toisesta listasta 6pvä ja mun menkat jatkuu vieläkin! eli menkat on kestäny nyt 11 päivää... onko muilla kokemusta yasmin pillereistä ???

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Aloitin yasmin merkkiset pillerit ja nyt on menossa toinen lista. Olen syönyt nyt siitä toisesta listasta 6pvä ja mun menkat jatkuu vieläkin! eli menkat on kestäny nyt 11 päivää... onko muilla kokemusta yasmin pillereistä ???

On kokemusta ja ne ei ole positiivisia, niistä tuli ihan ihme raivokohtauksia :whistle:

Mä käytin noita useamman vuoden ja hyvin sopi mulle. Menkat kesti 4-5 päivää, kivut väheni eikä ollut tiputteluvuotoja, vaikka käytin niitä välillä 2 tai 3 laattaa putkeen (lääkärin luvalla). Olisko totutteluvaihe menossa? Luultavasti toimii paremmin jo ensikierrossa, mutta eihän noi tietysti kaikille sovi...

Mulla ei ole mitään muita oireita kun tää vuotaminen, eikä tämäkään mitään kunnon vuotamista ole, semmosta tiputtelua, vähän runsaampaa. Jospa se siitä lakkais!! Toivotaan...

Yhteistyössä