Menkoista pillereiden jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia siitä että menkat menee ihan sekaisin kun jättää pillerit pois käytöstä? Mulla ei aiempaa kokemusta, vaikka pillereitä oon useamman kerran syönyt. Jätin Yasmin-nimiset pillerit pois noin 1½kk sitten ja nyt vuotoa, vaikka varsinaiset menkat loppuikin vasta viime viikolla. Kuusi päivää oli ihan kokonaan ilman vuotoja ja nyt kuin uudet menkat, ei mitään pientä tiputtelua. Luulisin ettei kyse kuitenkaan tulehduksesta tai muusta kun papa:ssa kävin talvella eikä silloin mitään häikkää ollut. Kiitos neuvoista jo etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Mä jätin pillerit pois myös 1½kk sitten ja menkat ei oo vieläkään alkaneet, ennen oli normaali kierto. Ahistaa kun pitäs päästä lapsen tekoon...

Jos oletkin jo raskaana...?

Kaipailen edelleen kokemuksia. Kiitos!

Mulla taas pysyy kierto noilla pillereillä kohillaan, muuten ei tulis elämästä mitään.Kerran pidin taukoa pari kuukautta ja hermot meni kun ei menkat tullukkaan kun piti :headwall: Sit het kun ne ilmaantu niin aloitin uudestaan, ekä lopeta ellei joku lääkäri keksi parempaa hoitoa 27v vaihdevuosi-oireisiin. :/

Myhkäri: Kannattaa tehdä testi ja jos negaa niin lääkäriin ja pyydä terolut kuuri.Sillähän ne saapi alkamaan.

Mulla se paha et pillereissä on laktoosia ja mulle ei sen vuoksi käy pillerit. Nyt ajattelin hetken olla ilman ehkäisyä, tulee lapsi jos haluaa, tai jos ei tule niin jonkin ajan päästä yritän keksiä muun ehkäisyvaihtoehdon. Tää on vaan tosi rasittavaa kun vuotoa aina vaan. Ehkäisypiikistä luovuin just tän takia et vuotoja oli miten sattuu. Ja nyt siis ilman ehkäisyäkin... :/

viimeisen "tyhjennysvuodon ensimmäisestä päivästä meni 36 päivää, sit alkoi kuukautiset. Seuraavasta kierrosta tulinkin raskaaksi, joka meni myöhemmin kesken.

Yhteistyössä