A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:Hei, tulen kommentoimaan vaikka mulla ei oo mitään henkilökohtaista kokemusta asiasta. Katsoin muinoin sellaista ohjelmaa kuin kasvun paikka, yhdellä perheistä oli poika joka juuri järjesteli autoja aina riveihin ja hermostui jos ne menivät sekaisin, perhe oli tullut hakemaan apua koska pojalla oli vaikeuksia syömisen kanssa,
johtui siitä että vanhemmilla (olisiko ollut äidillä) liikaan siisteyteen taipumusta ja poika jotenkin oli oppinut "pelkäämään" kaikkea epäjärjestystä, ruualla sotkemista, ruokaa ym..
tuli vaan mieleen kun he kiinnittivät myös huomiota juuri autojen järjestelyyn.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:Hei, tulen kommentoimaan vaikka mulla ei oo mitään henkilökohtaista kokemusta asiasta. Katsoin muinoin sellaista ohjelmaa kuin kasvun paikka, yhdellä perheistä oli poika joka juuri järjesteli autoja aina riveihin ja hermostui jos ne menivät sekaisin, perhe oli tullut hakemaan apua koska pojalla oli vaikeuksia syömisen kanssa,
johtui siitä että vanhemmilla (olisiko ollut äidillä) liikaan siisteyteen taipumusta ja poika jotenkin oli oppinut "pelkäämään" kaikkea epäjärjestystä, ruualla sotkemista, ruokaa ym..
=)
no tiedätkö meillä on mies kans tosi pilkuntarkka kaikesta ja oonki sille naljaillut, että on poika tullut isäänsä.mulla ei kyllä koskaan olis hermoja niin tarkkaan työhön! ja illalla kun siivotaan lelut poika ajaa moponsa ja taaperokärrynsä "parkkiin" - aina samaan paikkaan tarkasti. luulenpa että on isältänsä jotain perinyt...
Tuossa oli yksi syy miksi olen miettinyt muksun järjestelmällisyyttä. Nimittäin itse olen joissain asioissa turhan tarkka (siisteys) ja olen pelännyt että muksu oppii minulta turhaa pikkutarkkamaisuutta. Olen kyllä mielestäni paljon petrannut asian kanssa ja pystyn antamaan muksun esim. sotkea ruoan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:Hei, tulen kommentoimaan vaikka mulla ei oo mitään henkilökohtaista kokemusta asiasta. Katsoin muinoin sellaista ohjelmaa kuin kasvun paikka, yhdellä perheistä oli poika joka juuri järjesteli autoja aina riveihin ja hermostui jos ne menivät sekaisin, perhe oli tullut hakemaan apua koska pojalla oli vaikeuksia syömisen kanssa,
=)
no tiedätkö meillä on mies kans tosi pilkuntarkka kaikesta ja oonki sille naljaillut, että on poika tullut isäänsä.mulla ei kyllä koskaan olis hermoja niin tarkkaan työhön! ja illalla kun siivotaan lelut poika ajaa moponsa ja taaperokärrynsä "parkkiin" - aina samaan paikkaan tarkasti. luulenpa että on isältänsä jotain perinyt...
Tuossa oli yksi syy miksi olen miettinyt muksun järjestelmällisyyttä. Nimittäin itse olen joissain asioissa turhan tarkka (siisteys) ja olen pelännyt että muksu oppii minulta turhaa pikkutarkkamaisuutta. Olen kyllä mielestäni paljon petrannut asian kanssa ja pystyn antamaan muksun esim. sotkea ruoan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Sääliksi käy lastasi, koska hän on kuitekin jossain vaiheessa niin vaikeasti hoidettava, että joudutte laittamaan hänet laitokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ov:Sääliksi käy lastasi, koska hän on kuitekin jossain vaiheessa niin vaikeasti hoidettava, että joudutte laittamaan hänet laitokseen.
Just. Sulla sen sijaan on aikuisiän idiotismi, ja se on paljon hankalampi fiksattava.
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Sääliksi käy lastasi, koska hän on kuitekin jossain vaiheessa niin vaikeasti hoidettava, että joudutte laittamaan hänet laitokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:Hei, tulen kommentoimaan vaikka mulla ei oo mitään henkilökohtaista kokemusta asiasta. Katsoin muinoin sellaista ohjelmaa kuin kasvun paikka, yhdellä perheistä oli poika joka juuri järjesteli autoja aina riveihin ja hermostui jos ne menivät sekaisin, perhe oli tullut hakemaan apua koska pojalla oli vaikeuksia syömisen kanssa,
=)
Alkuperäinen kirjoittaja autismista jotain tietävä:Alkuperäinen kirjoittaja ov:Sääliksi käy lastasi, koska hän on kuitekin jossain vaiheessa niin vaikeasti hoidettava, että joudutte laittamaan hänet laitokseen.
Erittäin omakohtaista kokemusta autismista omaavana voisin sanoa, että autismihan ei tarkoita lapsuusiäin psykoosia! Autistiset henkilöt eivät useinkaan välttämättä tarvitse kuvaamasi kaltaista laitoshoitoa, vaan heilläkin on mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään, itsensä toteuttamiseen. Pelkkä autojen rivittäminen ei tarkoita, että lapsella olisi autismi. Mutta täm sinun viestisihän oli provo, ei kukaan oikeasti ajattele noin, terve ihminen ainakaan. Tarkoituksesi oli pahoittaa aloittajan (ja meidän muuiden) mieli, luultavasti.