onko normaalia käytöstä mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
- ei lohduta jos mulla on pahaolo, oikeastaan ärtyy vaan enemmän

- haluaa paljon aikaa itselleen, kuulemma mäki saan mennä omiin juttuihini mutta jos meen, niin ei mee montaa päivää että tulee sanomista, esim. säki vaan hyppäät siellä ja siellä, kukaan ei siivoa täällä, ei kukaan nainen oo tommonen!

- ollessani hoitovapaalla haukkui mut lusmuksi, kun en oo töissä.. nyt kun oon töissä, oon liian laiska tekemään mitään kotona!
ja aina maksoin laskuja suurimmalla osalla kht:sta ja mulle jäi vaan vähän, eli aina oon osallistunu perheen menoihin!!

- meidän parisuhde voi hyvin jos miehellä menee hyvi, on välillä kokoajan "päällä" eli täynnä elämää, tuntuu että pystyy mihin vaan, ihan ilman syytä saattaa seuraava päivä olla ihan paska, kaikki ketuttaa ja mikään ei oo hyvin? näitä ei voi mitenkään ennustaa..

- tuntuu pelaavan kokoajan mun kans jotain ihme peliä, jos haluan enemmän yhteistä aikaa, ärtyy hulluna... jos oon etäisen viileä, alkaa lämmitellä ja leperrellä... ihme touhua...

- ei kuuntele lainkaan mua/lasta jos on keskittyny omiin hommiinsa..

siis mun mies ei muutenkaan näytä tunteitaan mitenkään... ei rakkautta, ei surua..

välillä en tiiä mitä sen päässä liikkuu, hymyilee ja virnuilee itsekseen, ei mitenkään hauskasti vaan sillee vittumaisesti... haluaa saada mut utelemaan ja sit sanoo että ei mitään, sä kuvittelet...

[QUOTE="vieras";24133512]Varsinkin toi ensimmäinen kohta on just kuin minun mieheni. Ei pysty katsomaan jos oon surullinen tms. vaan suorastaan vihastuu siitä.[/QUOTE]

Sama täällä! Ja tuo viimeinen.

[QUOTE="vieras";24133512]Varsinkin toi ensimmäinen kohta on just kuin minun mieheni. Ei pysty katsomaan jos oon surullinen tms. vaan suorastaan vihastuu siitä.[/QUOTE]

sama täällä! mikä noita miehiä vaivaa! muuten on kyllä suht hyvä mies....

Aika paljon samaa kuin minun miehessä. Se ei ikinä näytä esim. suruaan millään tavalla. Isänsä kuollessa oli ihan samanlainen kuin muutenkin, vitsaili jne. Mistään ei siis näkynyt että kukaan olisi kuollut (ei edes myöhemmin).
Tekee myös tuota että yrittää saada minut utelemaan mikä on.. Esim. pitelee töistä tullessaan päätään ym. ei siis sano mitään, mutta esittää niin kauan ja huokailee että kysyn mikä on. Ja eka vastaus on aina että ei mikään ja jatketaan esitystä. Nykyisin en enää kysy mitään, annan esittää ja huokailla ja jos ei suoraan voi sanoa että on migreeni niin itse käyttäydyn normaalisti ja leikin etten näe mitään. Tuo on tooosi ärsyttävää.

Minunkin mies on kovasti menossa oman harrastuksen ja kavereiden kanssa (ei sisällä ryyppäämistä) ja minullakin se vapaus kuulemma olisi mennä, mutta oikeasti se menisi aina hänen ehdoillaan eli silloin kun hänellä ei satu olemaan mitään ja hänellä on hyvä päivä että jaksaa katsoa lapsia.. ja luonnollisestikin minun menot pitää sopia todella hyvissä ajoin, itse hän voi yhtäkkiä huikata ovelta että lähteekin jonnekin.

Aika paljon samaa kuin minun miehessä. Se ei ikinä näytä esim. suruaan millään tavalla. Isänsä kuollessa oli ihan samanlainen kuin muutenkin, vitsaili jne. Mistään ei siis näkynyt että kukaan olisi kuollut (ei edes myöhemmin).
Tekee myös tuota että yrittää saada minut utelemaan mikä on.. Esim. pitelee töistä tullessaan päätään ym. ei siis sano mitään, mutta esittää niin kauan ja huokailee että kysyn mikä on. Ja eka vastaus on aina että ei mikään ja jatketaan esitystä. Nykyisin en enää kysy mitään, annan esittää ja huokailla ja jos ei suoraan voi sanoa että on migreeni niin itse käyttäydyn normaalisti ja leikin etten näe mitään. Tuo on tooosi ärsyttävää.

Minunkin mies on kovasti menossa oman harrastuksen ja kavereiden kanssa (ei sisällä ryyppäämistä) ja minullakin se vapaus kuulemma olisi mennä, mutta oikeasti se menisi aina hänen ehdoillaan eli silloin kun hänellä ei satu olemaan mitään ja hänellä on hyvä päivä että jaksaa katsoa lapsia.. ja luonnollisestikin minun menot pitää sopia todella hyvissä ajoin, itse hän voi yhtäkkiä huikata ovelta että lähteekin jonnekin.

siis mun mies sattuu viel ryyppäämään joka helvetin viikonloppu....

tuntuu että hän haluaa saada mussa kokoajan jonkinlaista reaktiota aikaan, oli se sitten rakkautta, vihaa, surua tai jotain...

Heh, niinkun mun ex. En ollut minkään arvoinen hoitaessa lapsiamme kotona, kun en tuottanut rahaa. Ei lohduttanut. Ei näyttänyt tunteitaan, ei liioin riitoja, ei rakkaudentunnustusta koskaan. Ei helliä ajatuksia, ei mitään. Sittemmin erottua on sanonut, että on sulkenut omat tunteensa jo pienenä pois. Että ei myöskään oikein tunne mitään, oikeasti. Tosi kiva olla suhteessa sellaisen kanssa. Eihän sellainen voi ymmärtää toisen tunteita, jolla itsellään ei tunteita ole. Niin ja vielä, sellainen outo virne sillä on aina naamalla, reagoi kaikkeen huumorilla.

[QUOTE="vieras";24133628]Itse te naiset sen määritätte miten annatte ukkonne teitä kohdella.[/QUOTE]

Olen monesti yrittänyt muuttaa miestä jne mutta tuloksetta. Käyttäytyy kuin sika ja haukkuu toista suuttuessaan. Niin ja jos itken niin näyttelen.

veikkaan että toiset miehet on koulutettavissa ja toiset ei. mutta kun ei siedä semmoista paskaa ja vetää ihan kauheet pultit, niin kyllä sitten pitäisi ymmärtää että sillä tavalla ei kohdella! jos alkaa itkemään ja vetäytyy hiljaisuuteen niin mieshän on vain tyytyväinen.

Yhteistyössä