Onko normaalia, jos raskaustestissä näkyy vain haalea viiva rv 4+2?

APUA! Nyt menossa kp32/28. Tein tänä aamuna raskaustestin, jossa haalea viiva :)

Miehen kanssa katsottiin testiä, ja kyllä sinä hänenkin mielestä oli ihan selkeästi haalea punainen viiva. Eilen päivällä tehdyssä testissä viiva oli paljon paljon hailakampi.

Takana yksi keskenmeno, joten en uskalla vielä innostua kovin paljon...

Onko normaalia, ettei viiva ole tummemmpi? Pitää ilmeisesti nyt vain testailla parin päivän välein, jos menkat pysyy poissa?
 
"joo"
Jos viiva on selkeästi vahvistunut eilisestä, sehän on hyvä merkki. :) Ymmärrän toki, että keskenmenon jälkeen huolettaa. Mutta on siis ihan normaalia, että noin varhaisilla viikoilla viiva on haalea.
 
No jos oot laskenut rv:t menkkojen perusteella, niin voi olla että vaikkapa ovulaatio ei oo ollu ihan just sillon ku tilastollisesti pitäis(varsinkin jos kierto ei oo just se 28pv), vaan vähän myöhemmin kierrolla. Sillon voi olla viikkoja oikeasti vielä alle neljä ja viiva sen takia haalea.
 
"vieras"
Josko kiinnittyminen olisi tapahtunut muutama päivä oletettua myöhemmin. En oikein osaa sanoa kuinka tummana viivan pitäisi näkyä, itselläni näkyi jo päivä ennen menkkojen oletettua alkamis päivää ihan selkeästi, testi oli apteekin oma.
 
Itellä siis oli just noin, että menkkojen piti alkaa(kierto vaihteli 28-32pv) ja oli tosi haamu viiva. Vahvistui kuitenkin sitten tarkempi kiinnittymispäivä nt-ultrassa ja LA sitten siirty melkeen viikolla eteenpäin. Eli testatessa mulla olikin vasta oikeasti rv 3+jotain :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;26337339:
Testasin Raskauskeijun David-merkkisillä testeillä, herkkyys 10 mIU/ml hCG.

Pitääpä tilata jonkin muun merkkisiä testejä, ja katsoa mitä ne näyttää.
Mitäs jos menisit apteekkiin ja ostaisit sieltä?

Mä aikoinani tilasin netistä ja näytti todella haaleaa viivaa 4-5 päivää. Olin varma, että vain kemiallinen raskaus.

Ostin apteekista apteekin oman testin (herkkyys 25) ja kuinka ollakaan, viiva oli vain tumma.
 
"Annika"
Ei mulla oo ikinä tullu ku haaleita viivoja, siis selvästi kontrolliviivaa hailumpia. Ja siis kaks lasta on silti. Yks keskenmeno on takana, siitä testi oli negatiivinen noilla päivillä, positiivinen vasta kun menkat oli viikon myöhässä
 
"vieras"
eiköhän se ole normaalia. itse tein viime raskaudessa muistaakseni 4+6 ekan testin ja viiva oli todella haalea. 5+ viiva oli edelleen haalea, ei lähelläkään kontrolliviivan väriä. kokeilin paria eri merkkiää ja kaikissa sama homma. raskaus kuitenkin jatkui seuraavat 35 viikkoa ja syliin sain elävän vauvan =)
 
Mitä turhaan tilailemaan netistä, apteekista saat testin heti ja jos tosiaan olet raskaana, niin ei tartte säilöä ylimääräisiä tilattuja testejä.
Minulla ei ole alkuviikosta edes mahollisuutta päästä apteekkiin, ja sinne on vielä matkaakin (edestakaisin lähes 90 km), joten luotan nyt posteljooniin, joka kantaa mulle tiistaina testit laatikkoon :)
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;26337339:
Testasin Raskauskeijun David-merkkisillä testeillä, herkkyys 10 mIU/ml hCG.

Pitääpä tilata jonkin muun merkkisiä testejä, ja katsoa mitä ne näyttää.
mulla näytti myös noi Davidin herkät testit tosi haaleeta viivaa, mut sitten cittarista ostettu testi näytti tosi vahvan positiivisen.. kannattaa käydä ihan kaupasta tai apteekista ostamassa joku testi ja kokeilla sillä :)
 
[QUOTE="...";26337708]mulla näytti myös noi Davidin herkät testit tosi haaleeta viivaa, mut sitten cittarista ostettu testi näytti tosi vahvan positiivisen.. kannattaa käydä ihan kaupasta tai apteekista ostamassa joku testi ja kokeilla sillä :)[/QUOTE]

Hei!

Osaisko kukaan kertoa minkä merkkisiä testejä löytyy S-marketeista, tai K-marketeista? Sellainen mielikuva on, että niissä myytäis vain RFSU:n testejä, oisko niin?
 
Mä myös testailin sillä Raskauskeijun david-testillä kun menkat olivat myöhässä 3-4 päivää. Tuli haalea viiva mullakin. Sitten seuraavana päivänä testasin Clearbluen digitaalisella testillä ja siihen näyttöön lävähti heti "Raskaana" ja vähän myöhemmin "1-2 viikkoa"
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;26337339:
Testasin Raskauskeijun David-merkkisillä testeillä, herkkyys 10 mIU/ml hCG.

Pitääpä tilata jonkin muun merkkisiä testejä, ja katsoa mitä ne näyttää.
Herkät halpistestit on huonoja. Mä sain sellaisella haalean haamun ja samana päivänä clearbluella ihan selvän plussan...
 

Yhteistyössä