Onko normaalia että loppuraskaudessa menee voimat?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tymääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tymääntynyt

Vieras
Nyt lähentelee 41 viikkoja ja välillä lähtee käsistä voimat ihan kokonaan. Ku tulin äsken autolla kotiin niin oli täys työ ajaa autolla ku ei tahtonu rattia jaksaa kääntää.
Jaloista minulla lähteny tunto monta kertaa, ja terkka vaan sanoo että se on ihan tavallista,et jalat puutuu. Ja kuuluu asiaan.

Sanokaa... etes jotain... mä olen ihan loppu tän raskauden kans...
Mä en jaksa...MÄ EN JAKSA ENÄÄN!!!!
ja en edes kellekkään viiti enään valittaakkaan ku tuntuu että elämä on yhtä tuskaa.

Yritin vähän poimia viinimarjojakin piristykseksi,mutta nyt olen entistä kipeempi...

itkettää vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No eikös sulle ole luvattu mitään aikaa että katotaan joutuuko käynnistämään? Tsemppiä :hug:

Juu on. Viikon päästä. Tuli tänään tieto!!!!
Et menen näytille ja katotaan sitten mitä tehhään...

En osaa valitettavasti vastata, onko tuo normaalia. Mutta toivotan todella paljon voimia loppuraskauteen. Yritä nyt levätä ja kerätä voimia synnytykseen! :hug: Ittelle syntyi 1.8. esikoinen rv 42+0. Synnytys käynnistettiin, koska mulle tuli paha raskausmyrkytys. Ja toivon mukaan olisivat muutenkin käynnistäneet, koska en jaksanu enkä kestäny enää sitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sit:
ootko soittanu neuvolaan tai äitipolille noist sun oireista, mulle tuli ainakin sellanen tunne et olis normaalia?

neuvolaan sanoin ja sanoivat että voi joillakin tehdä niin että jaloista lähtee voimat. Mut vissiin ne voi lähtä koko kehosta...

Yhteistyössä