Onko normaalia, että äiti oirehtii jos lasta kiusataan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Meille paljastui, että meidän ekaluokkalainen on ollut todella pahan ja järjestelmällisen kiusaamisen uhri. Lapsi alkoi oireilla painajaisina, oksenteluna, itkeskelynä ja panikointina. Rehtori otti nyt asian hoitaakseen ja pääkiusaajan käytökseen yritetään puuttua nyt todellakin kunnolla. Ongelmana on nyt se, että asian valjettua minulle olen itse alkanut oireilla. Oksettaa jatkuvasti, kuristaa kurkusta ja päätä särkee. On aivan kamalan paha olo. Vatsaan sattuu jne. Nukuttua en saa ja itku ei meinaa loppua millään.

Tottakai se on normaalia et äidistä tuntuu pahalta jos lapsen asiat ei ole hyvin. Minustakin olisi ihan kamalaa tuollainen. Omat ei ole edes koulussa vielä ja jo valmiiksi suren miten MÄ kestän kun ne sinne isoon pahaan maailmaan joutuu. Voimia teille,ja toivittavasti lapsen asiat korjaantuu.

Tietysti on normaalia huolestua lapsensa tilanteesta mutta jos tuntuu ettet pääse sen yli, kannattaa hakea itsellekin jo ammattiapua. Ei näistä kaikista tarvitse yksin aina selviytyä.

Voisin kai kuvitella itsekin oirehtivani jollain lailla jos tuollainen paljastuu.. ehkä itsesyytöstä että miksen huomannut ja mitä kaikkea toinen onkaan outunut kokemaan yms.
Mutta ei kai nuo kiusaamiset koskaan tule heti esille. Tsemppiä!

No mulle varmaan olis.. Oon nimittäin se pihan hirveä täti joka pitää kaikille jöötä ja vaikka mun poikaa ei kiusatakaan. Monesti mietin että miten käyttäytyisin jos kiusattais. Itseänä kiusattiin nii ehkä sen takia mielessä on useasti... Vomia sulle toivottavasti jkasat ja pääset asian yli.

Meidän ekaluokkalaisen pojan rinnakkaisluokan tyttöä kiusattiin. Tuntui pahalta, kun poika kertoi siitä. Kysyin miks ei mee väliin tai kerro. Sano kertoneensa, mutta ei uskalla mennä väliin kun pelkää itseään sitte kiusattavan. Nää pitäis jotenkin saada tapetille raskas taakka kumpikin kantaa jo ekaluokalla..

Yhteistyössä