Onko normaalia ärsyyntyä jos mies vauva-aikana ryyppää,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
semmoisia yönylireissuja useamminkin? ei nyt joka viikko, mutta noin kerran kuukaudessa? sen lisäksi on työnsä takia poissa.. nyt vaan kilahdin kun luulin että on yhteinen viikonloppu ja saan ITSE levätä, tehdä omia hommiani hetken niin mies lähteekin taas ryyppäämään ja tulee vasta huomisiltana

Ei meillä kyllä, paitsi jos on etukäteen sovittu että menee esim. kaverin luo toiseen kaupunkiin. Baarissa käy kyllä eikä se mua haittaa, kunhan pääsen myös omiin menoihini.

no mä kilahdin tollasesta odottamattomasta baarireissusta vaikka meillä ei vielä jälkikasvua olekaan... sai ukko kuulla seuraavana päivänä kunniansa... sit meillä sovittiin "viisumikäytännöstä" eli siis käytännössä varmistaa et on mun puolesta ok ennen ku lupaa kavereilleen mitään... eihän siittä mitään tuu jos toinen vaan säntäile oman päänsä mukaan eikä huomioi toisen tarpeita/suunnitelmia lainkaan...

Meillä ei onnistuis. Pari reissua on miehelle nyt sattunut just vauvan ensi kuukausiin mutta jos jatkuvasti jossain kävis niin kyllä suuttuisin. Ja sellainen että ilmottais yhtäkkiä lähtevänsä jonnekin ei kyllä onnistuis eli nuo menot on olleet sellaisia että on jo ollut pitkään tiedossa mm. kaverin polttarit ja vastaavia.

Mun mies teki tollasia reissuja paljonkin ku meidän lapsi oli pieni. Jossain vaiheessa selvis et oli exänsä kans jotain peliä.. On suoranainen ihme että ollaan vielä yhdessä, mut onneks nykyään (ainakaan tällä hetkellä) ei oo ryyppyreissuja..
Mut uutta vauvaa ei kyl tule. Oon valmis eroamaan tarpeen vaatiessa.

Yhteistyössä