Onko Nordean tilinumerot muuttuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blushing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blushing

Aktiivinen jäsen
12.01.2009
1 606
0
36
Hoksasin just verkkopankissa, että siellä näkyvä tilinumero on ihan eri kuin mikä se on ennen ollut :o Eikä mulle kyllä ole tullut tietoa mistään muutoksista...
Onko ihan yleisesti Nordea muuttanut asiakkaiden tilien tilinumeroita vai mitä ihmettä tämä nyt taas on? Tarviisin tilinumeroani yhteen asiaan, mutta annanko nyt sitten vanhan vai tuommoisen omituisen uuden... Sen edessä on muuten FI.

nordea on jo pitkään verkkopankissa esittänyt tilinumeron kansainvälisessä muodossa. joten oma tilinumerosi on se jota normaalisti suomessa käytetään mutta se joka näkyy verkkopankissa on kansainvälinen muoto

No onpa tyhmää ettei verkkopankissa näy ihan se tavistilinumero ollenkaan. Vai käykö myös tuo kansainvälinen suomessa, luulisi että käy? Hankalaa ko pitää olla kaks eri tilinumeroo samalla tilillä :headwall: Yksinkertaisuus kunniaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
No onpa tyhmää ettei verkkopankissa näy ihan se tavistilinumero ollenkaan. Vai käykö myös tuo kansainvälinen suomessa, luulisi että käy? Hankalaa ko pitää olla kaks eri tilinumeroo samalla tilillä :headwall: Yksinkertaisuus kunniaan :D

yksi syy lisää olla olematta nordean asiakas :D mä olen jo monta vuotta ollut tyytyväinen Op:n asiakas

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:

nyt en tajunnut?
mulla on jo pitkään ollu tuo uusi tilinro joka on tulossa joka pankiin,nordea on ensimäisiä joka siihen vaihtoa.
tuo nro käy ihan suomessa,ei mulla ole muita nro käytössä

Yhteistyössä