onko noloa jos laitan nyt jo joulukuusen sisälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuusimetsänpeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuusimetsänpeikko

Vieras
meillä on muovikuusi, joten se ei ennätä varista jouluun mennessä. :) hirveästi tekisi mieli kasata se jo tuohon nurkkaukseen, mutta onkohan vielä liian aikaista.

mitä mieltä olette muut? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuusimetsänpeikko;27604506:
meillä on muovikuusi, joten se ei ennätä varista jouluun mennessä. :) hirveästi tekisi mieli kasata se jo tuohon nurkkaukseen, mutta onkohan vielä liian aikaista.

mitä mieltä olette muut? :D

Ihmiselle, jonka perheessä kuusi tuodaan sisälle ja koristellaan aatonaattona, ajatus on aivan naurettava.

Jos itse tahdot niin laita ihmeessä! :) Itse olen tänään laitellut jo jouluverhoja. Se on kuitenkin niin lyhyt aika se joulu niin saapahan nauttia pidempään tunnelmasta kun ajoissa laittelee härpäkkeet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27604537:
No on noloa. Perinne on se, että aattona sisään ja sillä sipuli.

pakko lisätä ot, että tuli jotain muuta mieleen, kun ennakoiva tekstinsyöttö tarjosi "aattona sisään ja sillä ripuli"

Ei yhtään noloa, itsekin laitan aina marraskuun puolella, jos siis kuusta edes laitan jouluksi. Todellakaan ala koristella muutaman päivän takia, kyllä siitä kuusesta pitää ainakin kuusi viikkoa saada nauttia :)

meillä tuossa kuusen kokoamisessa menee reilu tunti aikaa, nii se ei oo ihan sama asia, kuin, että "aattona sisään ja koristeet niskaan"... :/ eikä muutekaan tuon muovihässäkän kanssa saa samaa tunnelmaa aikaan..
jos olis aito kuusi, niin toki sitten toisin sen puun aaton aattona sulamaan sisälle. mies ei anna tuoda aitoa kuusta enää, sotkee kuulemma liikaa.

Laita vaan! Mutta katoaako siitä sitten hohto tässä viikkojen aikana? :xmas:

Meillä oli toissa jouluna kuusi jo varhaisessa vaiheessa koristeltuna, mutta siihen oli syynsä. Halusin, että kuusi oli jo valmiina, kun meille tuli koiranpentu taloon, niin oli helpompi heti kitkeä siltä pois kuusen härkkimiset. :D

Sitä edellisenä jouluna meillä oli kanssa kuusi hyvissä ajoin koristeltuna, mutta olinkin silloin kipsijalkainen ja mies halusi piristää... :whistle:

Yhteistyössä