Sä kirjoitit:
"Mikä laki kieltää ottamasta kirpputorilla lego-paketin toisen kädestä? Ei mikään. Eihän se länsimaisen yhteiskunnan normien mukaista ole, mutta jos ei ihminen osaa pitää puoliaan, niin minkäs sille sitten mahtaa. Tämä pikkuvauvojen tasolla oleva käninä on ainoastaan ap:n ja sen toisen äidin välinen asia, siihen ei liity kukaan muu tippaakaan. Myyjä myy sen sille, joka tuote kädessään tulee kassalle ensimmäisenä."
Sun mielestä siis jos jotain ei kielletä laissa, niin se on ok? Millä tavalla ap ei osannu pitää puoliaan? Väkivalloinko? Jos mä oisin ollu myyjä ja nähny tilanteen, en ois myyny sitä sille tavaran siepanneelle, sä varmaan toki oisit. Meidän moraalikäsitykset eroaa näköjään aika paljon. Ihan turha spekuloida mitä kirppiksellä on aiemmin tapahtunut, mistä säkin nyt tohon tollasen repäisit. Mikset osaa puida tätä juttua niillä tiedoilla, mitä niistä kerrotaan?
Enkä mä sun lasten olemassaoloa harmittele, syyttömiähän ne siihen et oot huono kasvattaja. Samoin kun ap:n tarinan tavaran siepannut lapsi. Mut lapset kasvaa isoksi, ja tolla tavalla kasvatetuista lapsista tulee isoina itsekkäitä, vain omaa etuansa tavoittelevia kusipäitä. Ei mulla muuta, enkä häpeä. Häpee ite.