LaMamanMorbid
On mukavaa olla hyödyllinen. :hug: Hymiön kera.lopeta jo, pelle. kaikki nauraa sulle.
On mukavaa olla hyödyllinen. :hug: Hymiön kera.lopeta jo, pelle. kaikki nauraa sulle.
Harmaannuit sitten?lopeta jo, pelle. kaikki nauraa sulle.
pelle mikä pelle... ei voi kauhalla vaatia jne... miltä tuntuu peesailla itseä?Harmaannuit sitten?
Minulle on jokseenkin sama, miten wt-ääliön oikeuskäsitys kääntää alkuperäisen kysymyksen juridisen kannan.
Minä puolestani toivoisin, että idiootit pakkokastroitaisiin. Maailma nimenomaan kaipaa ihmisiä, jotka eivät ajattele perseellään.Juridisen kannan..? Ei juma Taidat olla jotenkin sosiaalisesti poikkeava, jos luulet että tässä nyt ihan oikeesti väitellään jostain juridisesta kannasta.
Toivottavasti sunlaiset ei ikinä lisäänny. Eikä Björnin kaltaiset. Tommosella moraalikäsityksellä varustettuja kasvattajia maailma ei kaipaa.
Tää olis kyllä näppärää. Hiton hyvä idis....Okei, sama temppu sitten kassalla liukuhihnan äärellä. Sen kapulanhan voi sitten huvikseen heittää vaikka edellämenevän asiakkaan ostosten sekaan ja siinä vielä valkkailla, että otan tuon ja tuon, kiva kun keräsit mulle ne valmiiksi
moraalikäsitys? eiköhän jokainen oo sitä mieltä että oli lapselta väärin ottaa paketti kädestä. itse en ole ainakaan saanut kenenkään kirjoituksista muunlaista kuvaa. vaan millaista esimerkkiä olis ap näyttänyt omalle lapselleen jos olis menny repiin paketin toiselta lapselta?? ihan hyvin se toinen perhe on saattanu nähdä paketin ensin ja lapsi kokenu et se kuuluu juur hänelle. ap-n poika onkin tullu ja vieny paketin mennessään. oon sitä mieltä et tää juttu olis pitänyt selvittää paikan päällä eikä tulla tänne itkeen. kiinnostas kuulla tarinan molemmat puolet.Juridisen kannan..? Ei juma Taidat olla jotenkin sosiaalisesti poikkeava, jos luulet että tässä nyt ihan oikeesti väitellään jostain juridisesta kannasta.
Toivottavasti sunlaiset ei ikinä lisäänny. Eikä Björnin kaltaiset. Tommosella moraalikäsityksellä varustettuja kasvattajia maailma ei kaipaa.
Minusta ap olisi näyttänyt lapselleen erittäin hyvää esimerkkiä puolustaessaan tätä ja osoittaessaan, että mielivaltaan ei ole pakko taipua.moraalikäsitys? eiköhän jokainen oo sitä mieltä että oli lapselta väärin ottaa paketti kädestä. itse en ole ainakaan saanut kenenkään kirjoituksista muunlaista kuvaa. vaan millaista esimerkkiä olis ap näyttänyt omalle lapselleen jos olis menny repiin paketin toiselta lapselta?? ihan hyvin se toinen perhe on saattanu nähdä paketin ensin ja lapsi kokenu et se kuuluu juur hänelle. ap-n poika onkin tullu ja vieny paketin mennessään. oon sitä mieltä et tää juttu olis pitänyt selvittää paikan päällä eikä tulla tänne itkeen. kiinnostas kuulla tarinan molemmat puolet.
Ai jaa, minä kun sain parin kirjoittajan tekstistä just sen käsityksen, että paketin saa tolla tavalla repiä, ja vahvin ja röyhkein sen sitten on ansainnutkin.moraalikäsitys? eiköhän jokainen oo sitä mieltä että oli lapselta väärin ottaa paketti kädestä. itse en ole ainakaan saanut kenenkään kirjoituksista muunlaista kuvaa.
Hyvä idea, aloita ittestäs.Minä puolestani toivoisin, että idiootit pakkokastroitaisiin. Maailma nimenomaan kaipaa ihmisiä, jotka eivät ajattele perseellään.
Kyllä ihmettelen, miksi tuollaisen kuvan olet saanut, koska kirjoitin, ettei pakkauksen repiminen ole länsimaisen yhteiskunnan normien mukaista. Se, mitä peräänkuulutan, on ap:n kyky ratkaista tällainen asia paikanpäällä. Typerää tulla jälkikäteen taivastelemaan palstalle, että ai kirppiksellä sovelletaankin tällaista toimintamallia. Ja, kuten on jo todettu, mehän emme tiedä, mitä siellä kirppiksellä oikeasti on tapahtunut, mahdollisesti jo ennen kuin ap lapsineen on pamahtanut paikalle.Ai jaa, minä kun sain parin kirjoittajan tekstistä just sen käsityksen, että paketin saa tolla tavalla repiä, ja vahvin ja röyhkein sen sitten on ansainnutkin.
Ja tommonen, että "kuka näki ensin, saa tavaran" ei kyllä toimi käytännössä. Mahdoton todistaa, kuka on ekaksi nähnyt jonkun jutun.
on pullo ja taantumus meininkiä mut hyvää yötä sinne päin diggaan susta kun se on rakentavaa ja opettavaista.Täällähän on pahemmat kissatappelut kuin teinien askeissa! :O Anonyymit huutelijat ja kaikki.
Noh, ei nyt ihan pullo kuitenkaan. Katsos, meidän piireissä ollaan sivistyneitä ja lasketaan lasillisia. (ei oikeesti lasketa, se oli vaan kulissia):kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;30227735:on pullo ja taantumus meininkiä mut hyvää yötä sinne päin diggaan susta kun se on rakentavaa ja opettavaista.
Hehe, öitä sinnekin. (Viisas veto, mäkin menen. )Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;30227735:on pullo ja taantumus meininkiä mut hyvää yötä sinne päin diggaan susta kun se on rakentavaa ja opettavaista.
Sä kirjoitit:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30227723:Kyllä ihmettelen, miksi tuollaisen kuvan olet saanut, koska kirjoitin, ettei pakkauksen repiminen ole länsimaisen yhteiskunnan normien mukaista. Se, mitä peräänkuulutan, on ap:n kyky ratkaista tällainen asia paikanpäällä. Typerää tulla jälkikäteen taivastelemaan palstalle, että ai kirppiksellä sovelletaankin tällaista toimintamallia. Ja, kuten on jo todettu, mehän emme tiedä, mitä siellä kirppiksellä oikeasti on tapahtunut, mahdollisesti jo ennen kuin ap lapsineen on pamahtanut paikalle.
Todella epäkypsää sinulta harmitella lasteni olemassaoloa. Häpeä.
..eikä kun anteeksi :ashamed:, tuli vain niin elävästi flash backinä mieleen nuo surullisen kuuluisat pesutupavuorosähläyksetMaailmassa on kaksi paikkaa, jossa lait, yhteiskunnan normit ja muut lakkaavat olemasta. Kirpputorit ja pesutuvat. Ja kausittain Muumimukihyllyt.