onko nettiostaminen liian helppoa, ostatko liikaa?

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
kun en itse ostele kuin kaupasta ja kun on paljon noita nettikauppoja ja sitten taas joskus kuulee joidenkin myyvän käyttämättömiäkin vaatteita (eli oliko ostettu liikaa vai väärä koko tai väri tms)...
Ihan uteliaisuuttani kyselen...

Tunnen itseni niin hyvin että en ole ostanut netistä muuta kun kaksi rullaa tapettia. Olin "joskus muinoin" ns. koukussa postimyyntiin, tilasin vaikka mitä (vaatetta, verhoja, astioita, kenkiä jne.) mihin ei oikeesti ollut edes varaa ja tavaraa jota en oikeesti edes tarvinnut...

Nyt annan nettikauppojen olla, saatan muuten ratketa tilailemaan vaikka mitä *nolo*

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
On helppoa... Leffoihin tulee joskus törsättyä tarvittavaa enemmän...

Leffoihin mullakin joskus lipsahtaa liikaa :whistle:
Muilla nettimyyntisivuilla en huvikseni koskaan käykään ellen nimenomaan etsi jotain tarvittavaa, ettei mieliteko iske ostaa.. Mutta noita leffoja tulee katteltua liiankin usein :ashamed:

on liian helppoa, siinä saa itsensä helposti taloudelliseen ahdinkoon. itse en juurikaan netistä osta, ja jos jotain ostan, se on kyllä sitten tarkkaan harkittu ostos. mä en esim. koskaan mene vain huvikseni katselemaan, koska oon sen verran heikko, että helposti iskis ostospuumi ja tulis tilattua turhluuksia

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
On helppoa... Leffoihin tulee joskus törsättyä tarvittavaa enemmän...

Leffoihin mullakin joskus lipsahtaa liikaa :whistle:
Muilla nettimyyntisivuilla en huvikseni koskaan käykään ellen nimenomaan etsi jotain tarvittavaa, ettei mieliteko iske ostaa.. Mutta noita leffoja tulee katteltua liiankin usein :ashamed:

Mulle just viikko sitten tuli CDON.COMista leffapaketti. 5 leffaa 31.70?, kallein oli 7.95? (tuplapaketti) että ei silleen siis kallista... Mutta kun sinne menee niin ei voi olla tilaamatta...

Yhteistyössä