Onko ne tyypit mulle perhettä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
jotka on mun äidin miehen lapsia? Aikuisia jo kummatkin. Pidättekö te yhteyttä heidän kanssa kenellä samanlainen tilanne vai ootteko ns. tuntemattomia keskenään?

Oon nähnyt ne ehkä about 2 kertaa ja ensimmäisen kerran kun ylipäätään nähtiin vanhempien häissä mun mies sanoi sille toiselle että me rimpautetaan sitten kun ollaan teidän kulmilla niin päästäänkö me sitten teille yöks, kun kerran perhettä ollaan? Menivät ihan vaikeiks ja sanattomiks :D Ihan vitsinä heitti, ei todellakaan oikeesti tarkoittanut.
Niin miten sitten onko ne aina näin ns. kylmät välit kaikilla?

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
jotka on mun äidin miehen lapsia? Aikuisia jo kummatkin. Pidättekö te yhteyttä heidän kanssa kenellä samanlainen tilanne vai ootteko ns. tuntemattomia keskenään?

Oon nähnyt ne ehkä about 2 kertaa ja ensimmäisen kerran kun ylipäätään nähtiin vanhempien häissä mun mies sanoi sille toiselle että me rimpautetaan sitten kun ollaan teidän kulmilla niin päästäänkö me sitten teille yöks, kun kerran perhettä ollaan? Menivät ihan vaikeiks ja sanattomiks :D Ihan vitsinä heitti, ei todellakaan oikeesti tarkoittanut.
Niin miten sitten onko ne aina näin ns. kylmät välit kaikilla?

Olethan sä kyllä kiitettävästi vaivaa nähnyt ja päätäsi käyttänyt järjestelläksesi teille joitakin yhteisiä mukavia aktiviteetteja, joten siitähän sinun onkin hyvä jatkaa, vai mitä itse arvelet ;)

Exällä oli isosisko isänsä edellisestä liitosta, ikäeroakin joku 15 v eikä hän ollut nähnyt siskoaan kuin pari kertaa ohimennen kaupassa... Että on niitä kylmiä välejä muillakin. Myöskään isänsä ei ole ollut missään yhteyksissä tyttäreensä.

Yhteistyössä