Onko nämä laktoosittomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.findus.fi/Tuotteet/Leivonnaiset/Kanelipullat_Big_Pack/

Kertokaa hölmölle. Eli kun laktoosin kohdalla on pelkkä viiva, niin eikö ne ole laktoosittomia?

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
kyllä siinä pakkauksessa varmaanki lukee jossain kohti että onko vai eikö. minä en välttämättä luottas tuolla perusteella.

No kyllä se ravintoainetaulukko on tarkka.

kantapään kautta oppineena, en luota mhinkään ennenkö saan tutkia sen pakkauksen läpikotaisin ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
kyllä siinä pakkauksessa varmaanki lukee jossain kohti että onko vai eikö. minä en välttämättä luottas tuolla perusteella.

No kyllä se ravintoainetaulukko on tarkka.

kantapään kautta oppineena, en luota mhinkään ennenkö saan tutkia sen pakkauksen läpikotaisin ihan itse.

Minä taas moniallergisena olen oppinut että nuo ravintoaineluettelot on aikas paikkansapitäviä. Toki pitää jokakerta pakkaus tarkistaa, tosin nekään ei aina pidä paikkansa...

Alkuperäinen kirjoittaja jooooooo:
voi elämän kevät. KYLLÄ, tuote on laktoositon. Se on jopa maidoton koska ei siällä mitään maidon ainesosia. Mikä on maidoton, onmyös laktoositon!

Maidottomuudesta siinä ei kyllä puhuttu mitään... Margariini kun voi sisältää maitoproteiinia... Ja jos on tarpeeksi vähän niin sitä ei tarvitse erikseen mainita.

Yhteistyössä