onko naisen elämä aviolitton solmittua vain yhtä lasten tekoa ja kotihommien hoitamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

serja

Vieras
ja miehen viettelyä. suoraan sanottuna en kyllä ikinä halua naimisiin jos elämä on tuollaista, kuten palsta antaa ymmärtää..onko olemassa naisia, jotka eivät halua lapsia? :o olenko ainoa?

Täh? Mun elämä avioliiton solmittua oli alkuvaiheessa yhtä seksiä, molempien halusta. :D Lasten tekoon ryhdyttiin sitten joidenkin avioliittovuosien jälkeen ihan yhteisestä halusta. Mut ennen lasten syntymää elettiin kuin nuoripari vaikka aviossa oltiinkin. Kun esikoinen syntyi, jouduttiin kasvamaan aikuisiksi, mutta avioliitto ei kyllä mihinkään sitonut. :D

Tämä on KAKSPLUSSAN palsta. KaksPlus on lehti, jossa on asiaa vauvoista, lapsista, äitiydestä, vanhemmuudesta, odotuksesta...

Onko siis ihme, jos tänne kerääntyvät ne naiset, jotka haluavat lapsia & jotka tykkäävät olla äitejä?

Jep. Aamusta iltaan kotihommia, paitsi sillon kun mies tulee töistä, niin silloin tietenkin miehen viettelyä ja lasten tekoa. Kun mies saa kyseiseltä päivältä tarpeekseen viettelyksiä ja lastentekoa, jatkan taas kotihommia :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja serja:
ja miehen viettelyä. suoraan sanottuna en kyllä ikinä halua naimisiin jos elämä on tuollaista, kuten palsta antaa ymmärtää..onko olemassa naisia, jotka eivät halua lapsia? :o olenko ainoa?

no ehkä varsinki lestadiolaisilla se tuota on.......näin sivusta seuranneena se siltä ainaki näyttää. ei ite jassais kyl...mut kukin tyylilllään...

Häh? Eikö se kuulukaan asiaan että yhdessä hoidetaan kotihommat ja lapset ja tehdään niitä niin paljon kuin kukkaro kestää ja on haluja? Matkustellaan, ollaan kaksistaankin välillä, kuiskutellaan höpöjä heti aamutuimaan ja kutitellaan iltaisin? Hitto. Mulla on kyllä kakka avioliitto.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Jep. Aamusta iltaan kotihommia, paitsi sillon kun mies tulee töistä, niin silloin tietenkin miehen viettelyä ja lasten tekoa. Kun mies saa kyseiseltä päivältä tarpeekseen viettelyksiä ja lastentekoa, jatkan taas kotihommia :xmas:

Juuri näin! Tai sitten niin, että aamusta iltaan kotihommia ja illasta aamuun lasten tekoa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nm:

no ehkä varsinki lestadiolaisilla se tuota on.......näin sivusta seuranneena se siltä ainaki näyttää. ei ite jassais kyl...mut kukin tyylilllään...

siis hupsista,sen alun siihen enimmäkseen tarkotin lainata....

Ei mun elämä ole ainakaan ole tuollaista. Vaikka olen naimisissa ja muksuja on pienen lauman verran.

Itseasiassa toi kuvaus on lähempänä mun miehen arkea, jos jätetään se miehen vietteleminen laskuista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

:laugh:
Näkis vaan, ja kuulis kolinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
Miten avioliitto muka automaattisesti tarkoittaa myös lapsien hankkimista?

en minäkään, mutta näiin melkein kaikki ajattelevat. heti, kun olet naimisissa sinun pitää alkaa puskemaan pentuja.

Missä sanotaan, että pentujen puskemisen jälkeen ei ole enää muuta hommaa, kuin kotihommat? Siis sen lisäksi, että puskee lisää pentuja?

juu,tosin lapset oli jo ennen naimisiin menoa. Niin ja tietty olet "lämminruoka-automaatti" siis nyrkin ja hellan välissä :D siivooja,sairaanhoitaja,äiti,vaimo ja rakastaja,eikös siinä ole riittävästi? :whistle:
Minä en ainakaan valita,ja tämä oli sitten tarkoitettu huumorilla,ettei kukaan vedä herneitä nenään? =)

Ikävä sanoa mutta kyllä iso osa elämästä menee lasten syntymän jälkeen siihen lasten vahtimiseen, kodin siivoukseen ja muuhun vastaavaan ylläpitotoimintaan.

Olin aiemmin tosi tasa-arvoaktiivi mutta elämä on opettanut että tässä asiassa miehet ja naiset ei ole tasa-arvoisia vaikka niin haluaisi. Käytännön työt voidaan meilläkin jakaa tarkasti kahtia jos niin tahdotaan, mutta vastuu lapsista jotenkin "kokonaisuutena" on silti mulla. Mies ei esim osaa ajatella sitä milloin lapset tarvii uusia vaatteita, jne jne. Tavallaan sellainen henkinen vastuu lasten sairastelujen jne järjestelyistä on mulla vaikka mies saattaa jäädä tarvittaessa kotiin niitä hoitamaan.

Eli joo, osaksi vastaus on kyllä. Monesta asiasta joutuu luopumaan, mutta sitten tulee toisia tilalle.

Yhteistyössä