-
Olen muuten huomannut, että se "kallis laatutavara" on usein ainoastaan kallista, ei laadukasta.
Niinpä ja mikä minua ärsyttää suunnattomasti kun niissä lukee sitten "made on China" tai joku muu vastaava halvan työvoiman maa.Olen muuten huomannut, että se "kallis laatutavara" on usein ainoastaan kallista, ei laadukasta.
Niin tietenkin ja kalliit merkit perustuvat juurikin tuohon kankaiden laadukkuuteen. Mutta siis perusperiaatteena ärsyttää kun lukee joku halvan maan made in. Tulee huijattu olo ja tietää että moni firma käärii hyvät rahat kun vaatteet tehdään halvoissa maissa. Ja monesti ei niin hyvissä oloissa ja työoloissaVoi siellä Kiinassakin käyttää laadukkaita materiaaleja.
Mun piti oikein lukea uudestaan tuo aloitus että oliko tosiaan tästä kyse. Mutta kuten käsitinkin, ei ollut.En henk.koht. Tunne yhtään tuollaista. (enkä halua tuntea). Ainoastaan tuttavapiirissä joitakin merkkivaate-hifistelijöitä, ja ne pari tyyppiä ei edes ole rikkaita, vaan näitä perinteisiä sossu-mammoja, jotka yrittävät päteä merkkien kautta, vaikkei niihin oikeasti olisi edes varaa. Minusta kukin saa kuluttaa miten haluaa, kyllä itsekin käyttäisin enemmän rahaa jos olisin rikas. Mutta en tajua ihmisiä, jotka tulee sanomaan toisille miten pitää elää ja kuluttaa.