Onko nää ok vai huonot lapselle joka on talviaikaan 1-1,5v.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kengän pitää taittua päkiän kohdalta, ainakin Porin cittarissa oli Vikingin talvigoret viime vuodelta 40?. Mitä kokoa haet, mulla olisi 3 paria todella vähän käytettyjä huutiksessa. Tyttö oli viime vuonna saman ikäinen kuin omasi nyt, voisi olla hyvät (yntynyt 1.10.) ? Kaikki uudenveroisia!

Ja kenkiä tulisi olla ainakin kahdet, jotta jalka ei totu aina vaan samaan kenkään :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei ne pahalta näytä.
Mä tykkään hiplata kenkiä paikan päällä, ja tehdä ostopäätöksen sillä perusteella.

Näin just.

Täytys päästä vähän taivuttelemaan pohjaa yms. Sitten vasta vois tehdä päätöksen.

Alkuperäinen kirjoittaja :X:
Kaikilla ei todellakaan ole varaa ostaa mitää helvatun kalliita kenkiä, lapsellakin jalka kasvaa nii kovaa vauhtia et uusia saa ostaa vähän väliä. Varmasti ihan asiansa ajavat nuo ap.n kengät. Itse mietin samoja , mut tilasin sitten kuitenkin vähä erilaiset "halpiskengät".

Mä ostin hyviä ja suht kalliita 2cm kasvu- ja käyntivaralla. Menevät näin aika pitkään.

Nää on tukevamman oloiset, mutta taitaa olla vielä liian isoja teille? http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=494190&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10553#

Alkuperäinen kirjoittaja `xx:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tilasin nuo meidän 1,5veelle ja oli tosi ihanat ja kivat ja tukevan tuntuiset. Olisin pitänytkin ne, mutta kun en huolinut paketista muuta niin palautin lopulta nuokin.

Miksi, postikulut joudut maksamaan joka tapuksessa..? :whistle:

No enhän joudu. :D Postimyyntikaupassa kuluttaja saa 14 päivää aikaa päättää pitääkö tuotteet ja siitä ei saa aiheutua mitään kuluja. Eli ei todellakaan joudu maksamaan postikuluja, jos palauttaa kaiken

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
No ei ne ainakaan kovin tukevilta näytä.

mitennii ei näytä tukevilta? pitkä varsihan noissa on..

Ai se varren pituusko sinusta tekee kengästä tukevan...?

Jaa ja kuvan perusteellako sen epätukevuuden näet? Vai päätteletkö sen "merkittömyydestä"?

Merkittömyys ei ole minulle ongelma. Kuvasta päättelin, hinnasta ja siitä, minkälaisia Anttilan tuon hintaluokan kengät ovat yleensä olleet. Ja kysehän on siis Anttilankin mukaan toppakengästä.

Yhteistyössä