Onko n. 20-vuotiaiden naisten röyhkeydellä mitään rajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Juttelin niitänäitä kaverin kanssa kun paikalle tuli kolme naista ja mies. Seurue oli lähdössä jonkun luokse etkoille ja myöhemmin baariin. Yksi naisista keskeytti keskustelumme ja sanoi suoraan kaverilleni ettei halua minua samaan baariin. Kun häntä ei oikein huomioitu niin hän oikein kitisi asiasta. Siinä vaiheessa poistuin.
Tulee mieleen että saa olla melkoisen itseään täynnä jos käyttäytyy tuolla tavalla.

Juttelin niitänäitä kaverin kanssa kun paikalle tuli kolme naista ja mies. Seurue oli lähdössä jonkun luokse etkoille ja myöhemmin baariin. Yksi naisista keskeytti keskustelumme ja sanoi suoraan kaverilleni ettei halua minua samaan baariin. Kun häntä ei oikein huomioitu niin hän oikein kitisi asiasta. Siinä vaiheessa poistuin.
Tulee mieleen että saa olla melkoisen itseään täynnä jos käyttäytyy tuolla tavalla.
Miksi alistuit?

Ei kannata lähteä pois jos joku triviaali ihminen känniuhoaa? tai vaikka selvinpäinkin tuollaista laukoo.

Ikäväähän tuo on, mutta ei kaikkeen kannata alistua/mieltänsä pahoittaa, maailma on urpoja täynnä ja tämän kanssa tulis vaan selvitä.

On hyvä todeta hölmöläisille että höpö höpö ja huomenna lisää - toimii.❤

Tsemppiä sinulle!❤

Pitää sekin huomioida että 20 vuotiaat voivat haluta olla ikäistensä kanssa ja lähes 40v tungettelu voi tuntua kiusalliselta. Nuorilla kun on omat nuorten jutut!

Yhteistyössä