Onko muut huomanneet?!? (callaneticsista)

11.06.2005
193
0
16
Masensi tänään tosi paljon aamulla, kun otin mittanauhan esiin :( Mä oon tehny varmaan sellasen 9 päivää callaneticsia sen ihannevartalo 30 pvässä-kirjan mukaan, lisäksi mä käyn kuntosalin pump-tunneilla kerta viikkoon. Ajattelin sitten mitata, kuinka paljon mulla on lähteny senttejä lantiolta ja vyötäröltä. Mielessä olis mahtua yhteen mekkoon parin viikon kuluttua juhliin. Kauhukseni huomasin, että mulle oli tullu pari senttiä lisää mittaa sekä lantiolle että vyötärölle. Mitä mä teen väärin :o Jos mulle kerran tulee senttejä lisää, miten ihmeessä voin muka mahtua pienempiin vaatteisiin, niinku se kirja mainostaa. Eiks niiden senttien pitäis vähentyä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 13:44 Pauppiliini kirjoitti:
Masensi tänään tosi paljon aamulla, kun otin mittanauhan esiin :( Mä oon tehny varmaan sellasen 9 päivää callaneticsia sen ihannevartalo 30 pvässä-kirjan mukaan, lisäksi mä käyn kuntosalin pump-tunneilla kerta viikkoon. Ajattelin sitten mitata, kuinka paljon mulla on lähteny senttejä lantiolta ja vyötäröltä. Mielessä olis mahtua yhteen mekkoon parin viikon kuluttua juhliin. Kauhukseni huomasin, että mulle oli tullu pari senttiä lisää mittaa sekä lantiolle että vyötärölle. Mitä mä teen väärin :o Jos mulle kerran tulee senttejä lisää, miten ihmeessä voin muka mahtua pienempiin vaatteisiin, niinku se kirja mainostaa. Eiks niiden senttien pitäis vähentyä :/
siinä kirjas muistaakseni luki jotenki että alavatsa työntyy jotenki ulospäin kun ylemmät lihakset alkaa tiivistyä.. jos se johtuis siitä ?? ..mullaki on toi "kuuri" kesken ja aattelin huomenna alottaa alusta..viikko sitten viimeks oon tehny :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 23:18 Pauppiliini kirjoitti:
No vatsa vois johtua siitä, mutta entäs sitten ne sentit lantiolla?! Olisko mahdollista, että pakaroiden roikkuvat säkit alkaa nousta ylemmäs kehittyvien lihasten myötä ja siitä ylimääräiset sentit?!!?? Anyone?!

Kyllä, just niinhän kirjassa sanotaan käyvän. Varmasti oot kuitenkin kiinteempi nyt? Ryhti parempi? Ei kannata ainakaan lopettamista harkita sen takia, että paikat nousee kohdilleen :D
Parempi näky mekossakin sitten :wave:

Yhteistyössä