Onko Muumi jutut lapsellisia 6-vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja täti_tättähäärä
  • Ensimmäinen viesti
täti_tättähäärä
Eli 6-vuotiaalle tytölle olen hankkinut lahjaksi Muumi tavaroita ja nyt aloin pohtimaan, että vieläkö 6v. tykkää muumeista? Vai onko ne jo lapsellisia??
 
[QUOTE="vieras";22481305]Eikös 6-vuotias ole kuitenkin vielä l a p s i?
Eikö lapsi saa tykätä lasten asioista?[/QUOTE]

saa. mut ei mun 7v esim tykkää enää teletapeista vaikka nekin on lasten a s i a a .
 
"vieras"
Minkähän ikäiselle ne on sopivia kun just katsoin 2,5v:n kanssa yhden jakson missä lihansyöjäkasvit yrittävät syödä muumiperheen, ja totesin että ei oo sopivaa katseltavaa pienille. Jos 6v on liian vanha muumeille niin missä se oikea ikä on? 4,5?
 
täti_tättähäärä
Lahjaksi olen siis hankkinut tuollaisen jättipyyhkeen, jossa on muumi kuva. Ei siis sellaista finlaysonin muumipyyhettä vaan velourpyyhe, jossa värikäs muumikuvio. Lisäksi on muumi shampoo ja hoitoaine sekä muumi tehtävä-cd.

Onko toi liian lapsellinen? Pitäisköhän mun keksiä joku muu lahja? Mitä??
 
[QUOTE="vieras";22481332]Minkähän ikäiselle ne on sopivia kun just katsoin 2,5v:n kanssa yhden jakson missä lihansyöjäkasvit yrittävät syödä muumiperheen, ja totesin että ei oo sopivaa katseltavaa pienille. Jos 6v on liian vanha muumeille niin missä se oikea ikä on? 4,5?[/QUOTE]

riippuu lapsesta. jotkut ei tykkää muumeista ikinä.
meidän 7v katsoo ne kyllä jos telkkarista tulevat, mut ei kuulu kyllä lempiohjelmien joukkoon.
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja täti_tättähäärä;22481345:
Lahjaksi olen siis hankkinut tuollaisen jättipyyhkeen, jossa on muumi kuva. Ei siis sellaista finlaysonin muumipyyhettä vaan velourpyyhe, jossa värikäs muumikuvio. Lisäksi on muumi shampoo ja hoitoaine sekä muumi tehtävä-cd.

Onko toi liian lapsellinen? Pitäisköhän mun keksiä joku muu lahja? Mitä??
No ei todellakaan ole.
Jos se tehtäväkirja esim. on sen ikäiselle tarkoitettu. ja shampoota nyt käyttävät kaikki ikään katsomatta.
Tyttö tykkää varmasti.
 
vierailija
Itse pidän edelleen muumeja viehättävinä vaikka olenkin 14 vuotias tyttö🥰 ketäpä tuo nyt haittaa? Omapahan on makuni ei luulis kelläkään olemaan mitään sitä vastaan🙂
 

Yhteistyössä