Onko mun poikakaverini sitoutumiskammoinen vai mikä sillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ehkä se ei sitten välitä musta tarpeeksi. Vieläkin sanoo mulle usein, että "en todellakaan halua sun asioihin tuppautua" ja sitten sanoo mielipiteensä. Ei ole milloinkaan oikein sanonut mitään rakastamisesta. Ei puhu tulevaisuudesta, aina vaan sanoo, että katellaan nyt. Ei ainakaan yhteen muuttamisesta tai muusta (lapsista, yhteisestä tulevaisuudesta, kihloihin menosta...). Ollaan puoli vuotta seurusteltu. Teenköhän minä sit jotain väärin, vai eikö sitä oikeesti kiinnosta vähän syvempi suhde. Seksiä ja viikonloput yhdessä, ehkä se sit hänelle riittää. :(

Puoli vuotta on vielä aika pieni hetki. Millaisia suhteita hänellä on takana, oliko edellinen joku pidempi?

Ota vähän etäisyyttä: siinä se selviää, alkaako kaipailla ja millaisia tunteet ovat.

ei oo sitoutumiskammonen vaan normaali mies.:) jotkut miehet vaan ei puhu tunteistaan eikä ylipäätään mistään. nimimerkillä mulla on semmonen mies.:) ja meillä on kuitenkin kohta kaksi lasta ja yhessä asutaan. meillä mä vaan sanon miten tehdään kun mies ei saa sanottua mitä haluaa. en tietysti sano että kaikki miehet ois samanlaisia, mutta ei vielä kannata heittää pyyhettä kehään.:)

On sillä ollut yksi pitkä suhde joka päättyi ikävästi, ja sit joitain vähän lyhyempiä. Mut ne on ollut just puolen vuoden suhteita. Tulee väkisinkin mieleen, että onko ne kaatunut siihen kun tää ei ole suostunut sitoutumaan, ja antamaan itsestään tunnepuolella mitään. Hänelle siis tässä ei ole mitään vikaa, ollaan näin vaan, nähdään kun töiltämme pääsemme, ja kun ollaan yhessä on meillä hauskaa. Harrastamme ja käymme baarissa, lenkkeilemme jne. Mutta ei mitään puhetta siitä, että tässä voisi olla parisuhde kyseessä, siis semmoinen tavallinen missä asutaan yhessä ja ollaan toistemme elämässä muutenkin kuin pari yötä viikossa.. En tiiä.. Epäilyttää aika ajoin koko mies ja sen aikeet.

Minkä ikäinen mies kyseessä?
Yli kolmekymppinen. Ja olen ollut suhteessa koska mies on todella mukava, ja kaikin puolin ihannemies. Hänellä on omaisuutta, ja olen ajatellut, että se on jotenkin ollut esteenä.. Minä rakastan häntä tietysti, mutta hän ei ole sanonut sitä takaisin mulle. Sanoin sen vaan kerran, ja sain hänet tosi hämilleen, joten se jäi siihen. Jos minä en hänelle soita, niin hän soittaa mulle varmasti. Tiedän kyllä, että hän minusta tykkää, eikä hänellä muita ole takuulla, mutta jotenkin en ole tottunut tällaseen varovaisuuteen edellisissä suhteissa. Tuntuu ihan kuin mussa olisi jotain vikaa.

Yhteistyössä