V
vierailija
Vieras
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaanEdelleenkö sä idiootti jankutat täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaanEdelleenkö sä idiootti jankutat täällä.
Noin voisi sanoa ap. Sä kun olit se joka ei tajunnut mitä ap kirjoittaa ja alkoi viisastella. Mä ainakin ymmärsin hyvin mistä ap kirjoittaa. Ehkä siinä auttaa se, että mäkin olen ollut hoitoalalla. Yksityiset etenkin harrastaa tuota mistä ap on kertonut.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
Noin voisi sanoa ap. Sä kun olit se joka ei tajunnut mitä ap kirjoittaa ja alkoi viisastella. Mä ainakin ymmärsin hyvin mistä ap kirjoittaa. Ehkä siinä auttaa se, että mäkin olen ollut hoitoalalla. Yksityiset etenkin harrastaa tuota mistä ap on kertonut.
Montako kertaa se pitää kertoa, että pidemmällä määräaikaisella sopimuksella ja kuukausipalkalla oleva on paremmassa asemassa kuin kuuden viikon sopimuksia saava tuntityöntekijä? Pidempiaikaisella sijaisella on aina varmasti täydet työtunnit kun taas tuntityöntekijällä ei ole.Ehkäpä tässä on useita kirjoittajia, jos tulit sellaista ajatelleeksi......
Ei ongelma ole siinä etteikö ap:ta ymmärrettäisi, vaan siinä, että ap kuvittelee määräaikaisuuden takaavan hänelle asioita, joita ei tarvitse antaa. Eikä hän ymmärrä että ne määräaikaisuudetkin on hoitoalalla pääasiassa hyväkskäyttöä.
Eikä tee yhtään pahaa, että osaa töitä kysyessään puhua töistä niiden oikeilla nimillä.
Eihän se ole epäselvää kenellekkään mutta eihän tässä siitä ole kyse vaan siitä voiko vaatia jotainMontako kertaa se pitää kertoa, että pidemmällä määräaikaisella sopimuksella ja kuukausipalkalla oleva on paremmassa asemassa kuin kuuden viikon sopimuksia saava tuntityöntekijä? Pidempiaikaisella sijaisella on aina varmasti täydet työtunnit kun taas tuntityöntekijällä ei ole.
Mikä tuossa on niin vaikea tajuta? Joo ei saa välttämättä pidempiaikainenkaan sijainen pitää palkallista lomaa jos työsopimusta ei uusita, mutta ainakin sijaisuuden ajan on täydet työtunnit moneksi kuukaudeksi!
No kovasti tuntuu olevan kyse siitä, että niiiiiin väärin kun puhun kuukausipalkasta jne. Vaikka tiedän tasan tarkkaan mistä puhun ja niin kyllä tietää esimieskin. Olen asian hänen kanssaan ottanut puheeksi ja hän selvittää saako kuinka ottaa väkeä pidemmillä sopimuksilla, sopimuksessa olevalla täydellä tuntimäärällä ja sillä kuukausipalkalla. Esimies kun ei voi yksin näitä päättää vaan aina pitää olla ylemmältä taholta lupa. Jatkuva tarve kuitenkin on talossa ja töitä riittää. Isot pomot vain on rahankiilto silmissä ja haluavat säästää joka hemmetin asiassa.Eihän se ole epäselvää kenellekkään mutta eihän tässä siitä ole kyse vaan siitä voiko vaatia jotain
Kerroin kyllä esimiehelle, että olen hakenut muualta töitä ja lähden kyllä jos jostakin muualta saan töitä. Kovasti esimies haluaisi mun jäävän koska ei olisi varaa menettää yhtäkään työntekijää. En ole ainoa joka on toinen jalka ovenraossa lähdössä.
Melkoista typeryyttä luulla tietävänsä jokaisen ihmisen ja työpaikan jutut.Et ole ainoa, eikä se mitään. Hoitoalalla kyllä tekijöitä riittää ja aktiivimalli pakottaa jonkun hakemaan tuotakin työtä vielä pitkän aikaa.
Naiiviuutta on kuvitella ettei muka ole varaa menettää, kukaan ei ole korvaamaton. Mutta kiva että esimiehesi sai sinut tuntemaan olosi tärkeäksi. Tsemppiä vaan työnhakuun !
Melkoista typeryyttä luulla tietävänsä jokaisen ihmisen ja työpaikan jutut.
Tuonne työpaikkaan ei ole tunkua koska on yksityinen iso firma ja niillä on nyt tunnetusti maineensa ihan vain firman nimen takia vaikka asiat joissakin yksiköissä olisikin hyvin. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja kohun takia ei edes haeta töihin tuon firman paikkoihin. Ihan on palaverissa esimies sanonut, että ei ole varaa menettää yhtäkään työntekijää koska on siinä ja siinä, että väki nytkään riittää. Asukkaita ei voida ottaa lisää kun ei ole tarpeeksi henkilökuntaa.
Älä edelleenkään oleta tietäväsi kaikesta kaikkea.Ymmärrän jos olet Helsingin alueella töissä. Sielä on vielä varaa valita missä työskentelee. Se taitaa olla ainut alue Suomessa jossa edelleen hoitajille on töitä. Muualla maassa hoitajia ei vaan palkata tarpeeksi, jolloin kyse on eri asiasta.
Älä edelleenkään oleta tietäväsi kaikesta kaikkea.
En mä ole mistään vakituisesta työstä kyllä kirjoittanut. Ihan sijaisuudesta. Tuolla on jatkuva tarve sijaisista ja mullekin on sanottu, että älä vain lähde pois.
Ensinnäkin palkatonta tuolla saa erittäin nihkeästi. Toiseksi mä paljon mielummin haluan olla kuukausipalkalla ja pidemmällä sopimuksella kuin tuntipalkalla ja aina kuuden viikon pätkissä mitkä työvuorolistat on. Kolmanneksi palkallinen kesäloma tuntuu turvallisemmalla koska ei ole pelkoa, että palkattoman takia ei enää töitä tulekaan kuten aiemmin.
Ja kyllä, joudun elämään kädestä suuhun koska ulosotto vie osansa ja käteen jäävä palkka kuukaudessa on n.900€ josta pitää maksaa oma osuus talolainasta jne. Kyllä omaa syytä, mutta maksan koko ajan velkojani ja tällä tahdilla saan maksettua ne reilussa vuodessa. Haluan silti palkallisen kesäloman ja kesälomarahat ensi kesänä.
Ole sä mitä mieltä tahansa, mutta palkallinen kesäloma on mun mielestä turvallisempi ja mukavempi vaihtoehto kuin palkaton.
Itse meinasin että otan loparit vakkari töistä ja alan tekemään vaan keikkaa...
Se että on vakkari, ei ole mikään tae että saa pitää loman kesällä. Työnantaja voi määrätä "kesä"lomasi pidettäväksi vaikka syyskuussa.
Ja vakkarina voin sanoa, että kun työntekijöitä ei ole tarpeeksi, voi unohtaa myös palkattomat lomat. Tätä ongelmaa ei keikkalaisella ole.
freelancer - niitä ne kai nykyään ovat?Itse meinasin että otan loparit vakkari töistä ja alan tekemään vaan keikkaa...
Se että on vakkari, ei ole mikään tae että saa pitää loman kesällä. Työnantaja voi määrätä "kesä"lomasi pidettäväksi vaikka syyskuussa.
Ja vakkarina voin sanoa, että kun työntekijöitä ei ole tarpeeksi, voi unohtaa myös palkattomat lomat. Tätä ongelmaa ei keikkalaisella ole.