Onko mun pakko päästää mies laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisäks sekin painaa, että mä olen mun miehen eka ja ainoa sänkykaveri. Jos sen "uhkailuissa on perää ja se haluu kokeilla muita

Niin minäkin mun miehelleni. Olen ollut jo 17 vuotta. Olen usein kysynyt, että eikö sitä oikeasti koskaan kiinnostaisi tietää, millaista se olisi jonkun toisen kanssa. Hän on vastannut siihen, että miksi ottaisin sen riskin, että kokeilisi, saisikin jotain ja huonoa ja menettäisi sen vuoksi hyvän. On myös sanonut, että hänellä seksi ja rakastaminen kulkee käsi kädessä. Ja heittipä kerran vielä huumorilla, että samanlainen reikä se on muillakin, vain lisukkeet on erilaiset. Ja miehillä siinä on kyse kuitenkin siitä yhdestä asiasta: edestakaisesta liikkeestä :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No ei kai sun mikään pakko ole. Mutta musta on käsittämätöntä, ettei suhteessa sen verran luottoa ole, että miehen voisi laivalle päästää. Mun puolesta mies saa mennä ihan vaan, katsoa saa mitä ja ketä vaan mutta ei koskea.

Pakko peesata =)

Jotenkin uskon, että voisi. Viina, pillun himo ja kokeilun halu.

Muuttuuko miehesi käytös radikaalisti, kun on kännissä? Alkaako kähmimään muita naisia, flirttaileeko avoimesti? Onko valittanut sulle nyt raskauden aikana, että teillä on liian vähän seksiä ja haluaisi sitä muualta? Onko joskus, milloinkaan sanonut sulle, että haluaisi joskus kokeilla muitakin? Jos ei, niin :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Lisäks sekin painaa, että mä olen mun miehen eka ja ainoa sänkykaveri. Jos sen "uhkailuissa on perää ja se haluu kokeilla muita

Niin minäkin mun miehelleni. Olen ollut jo 17 vuotta. Olen usein kysynyt, että eikö sitä oikeasti koskaan kiinnostaisi tietää, millaista se olisi jonkun toisen kanssa. Hän on vastannut siihen, että miksi ottaisin sen riskin, että kokeilisi, saisikin jotain ja huonoa ja menettäisi sen vuoksi hyvän. On myös sanonut, että hänellä seksi ja rakastaminen kulkee käsi kädessä. Ja heittipä kerran vielä huumorilla, että samanlainen reikä se on muillakin, vain lisukkeet on erilaiset. Ja miehillä siinä on kyse kuitenkin siitä yhdestä asiasta: edestakaisesta liikkeestä :D .

Ihanan kuuloinen mies :flower:

Muuttuuko miehesi käytös radikaalisti, kun on kännissä? Alkaako kähmimään muita naisia, flirttaileeko avoimesti? Onko valittanut sulle nyt raskauden aikana, että teillä on liian vähän seksiä ja haluaisi sitä muualta? Onko joskus, milloinkaan sanonut sulle, että haluaisi joskus kokeilla muitakin? Jos ei, niin :) .

Flirttailee kyllä avoimesti kännissä. On valittanut vähästä seksistä ja suuttunut seksin vähäisyydestä ja todennut, että pakko mennä vieraisiin kun ei kotona saa. Aina mainostaa ettei ole ollut muita kuin minä ja "sulla on ollu muitakin ennen mua"

Flirttailee kyllä avoimesti kännissä. On valittanut vähästä seksistä ja suuttunut seksin vähäisyydestä ja todennut, että pakko mennä vieraisiin kun ei kotona saa. Aina mainostaa ettei ole ollut muita kuin minä ja "sulla on ollu muitakin ennen mua"

Mites usein teillä sitten on sitä seksiä? Kerran puolessa vuodessa?

Mä oon päästänyt. TOTTAKAI. Ollaanhan me miehen kanssa ihan aikuisia ja silleen.

Osa palstalaisista varmaan tiesikin että mun mies on laivalla ollut :D

Myös minut on päästetty.

No, mies kysy multa että voiko mennä. Kun tietää että meillä on sopimus koskien risteilyjä. Muihin saunailtoihin yms osallistuu aina.
Etkö voi sanoa, että et halua hänen menevän, koska et luota häneen? Suoraan kysymykseen suora vastaus.

Mies sanoikin, että en luota häneen ja siksi en päästä. Kun siis kysyi, että voiko mennä. Asia jäi kesken ja hän ei hyväksynyt ettei voi mennä.

Seksiä on kerran parissa viikossa nyt raskausaikana.

Mun mies on ollut kavereiden kanssa festareilla yms. Ja on kuulemma ollut aika ylpeä, kun on voinut kertoa, että "mun vaimopa melkein patisti mua lähtemään", kun toiset oli suurinpiirtein ruinanneet lupaa ja joutuvat antamaan täydellisen raportin päivien kulusta. Hänelle se on tosi tärkeää, että meillä luottamus pelaa puolin ja toisin. Ja on sen verran fiksu ihminen, ettei koskaan tekisi mitään, mikä tuon luottamuksen rikkoisi.

Mun mies on kertonut samaa.

Ja miehen ystävät sanoo että helevetti, olisi niin paljon mukavampi lähteä reissuun kun vaimo on iloisena toivottanut hyvää matkaa, ja mukavampi palata kotiin kun vastassa on hyväntuulinen vaimo - sen sijaan että naama norsunveellä oleva vaimo on rääkynyt lähtiessä että takas ei oo tulemista, ja mököttää viikon kotiinpaluun jälkeen...

Mies sanoikin, että en luota häneen ja siksi en päästä. Kun siis kysyi, että voiko mennä. Asia jäi kesken ja hän ei hyväksynyt ettei voi mennä.

Seksiä on kerran parissa viikossa nyt raskausaikana.
Mies tietysti menee tai on menemättä ihan niinkuin itse parhaaksi katsoo. Mutta ei sun tarvitse muuttaa mielipidettäsi asiasta vain siksi, että mies haluaa mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päästäisin, mutta vasta sen jälkeen kun olisin pannut häneltä aivot pihalle.

Joillain miehillä pelaa myös useammin, kuin kerran pari vuorokauden aikana...

Ihan kun en tietäis. Mutta en antais miehen mennä laivalle puutteessa.

:D

Joo tiedän ettei se estä olemasta uskoton. Mutta jos ap:n mies on suoraan sanonut että saa liian vähän seksiä, niin kyllähän tuo meinaa että anna nyt sitä pillua tai haen muualta.

Ja tiedän tosiaan tapauksia missä mies on pettänyt vaikka kotoakin hyvää seksiä saa. Niinkuin yhtenä esimerkkinä itseni.

Puhu tästä miehellesi. Kerro hänelle, että sulle tulee tosi epävarma olo, kun puhuu tuollaisia. Ja että sen vuoksi pelkäät, että hän oikeasti menee ja tekee jotain tyhmää.

Yhteistyössä