Onko mun lapsiluku nyt oikeesti täysi ? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aspartaami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aspartaami

Jäsen
01.09.2011
367
0
16
Meillä on kaksi lasta, reilu 3- ja 1-vuotiaat. Mä en haluaisi lisää lapsia ollenkaan, tietty tiedän, että mieli voi muuttua ja ikääkin on niin vähän, että aikaan ei ihan heti lopu :) Mies haaveilee kolmannesta lapsesta aina välillä...

Käytiin kattomassa yhden tutun vauvaa ja huomasin, että mussa ei herännyt mitään "ai kun se on söpö" tunteita. Ei siis mitään!??!? Ei mitään tunnetta, että voikun saisin vielä joskus tommosen nyytin... Ja siis mulla ei mitään traumoja raskauksta/synnytyksistä :D

Enenmmän olin kiinnostunut isommista lapsista ja perheen koirasta :D

Onko tää nyt selkä merkki, että ei enää vauvoja :D Mies oli ihan ihmeissään ja se oli ihan myyty tosta vauvasta :D

Mä huomasin itse ihan saman asian :) Mies olisi halunnut neljännen, mutta minä en. Sanoin että sitten tehään se neljäs kun sinä synnytät ja hoidat yöheräämiset ;) Kolmessa lapsessa on ihan tarpeeksi rakkautta meille :)

Jos susta nyt tuntuu siltä, niin elä sen mukaan =) jos joskus hyvä tuuri käy nii teille tulee kolmas.

Meillä on nyt täys vaikka mies joskus haaveileekin. Rakastan vauvoja ja paijaan mielellään muiden, mut meillä nää omat on nyt tässä :)

Jospa se nyt vaan on niin että se teiän nuorimmainen on vielä niin pieni että nuo vauva-ajan autuushetket on liian hyvässä muistissa? Siis ne valvomiset yms..Kyllä se vauvakuume voi vielä tulla kun nuorimmainen kasvaa:)
Itsellä 10-v, 4-v ja 1-v ja vielä haluaisin 1-2 lasta.. Ikää olis vielä mutta isännän kun saisin lämpeämään ajatukselle..

Saattaahan se mieli muuttua :)

Mulla riittäis kyllä energiaa varmaan kolmanteen, tai siis jotenkin ei tuntuis raskaalta ajatukselta olla taas raskaana ja hoitaa pientä vauvaa jne jne....

Tais tulla miehellekki vasta nyt todellisuus vastaan kun huomas, että mua kiinnosti koira enemmän kuin se vauva :laugh:

Ja en siis ole koiraihminen, en millään lailla :D

Tuttu oli aivan varma että kolme lasta saa luvan riittää. Viis vuotta myöhemmin mieli muuttui ja iltatähteä alettiin hankkimaan.
Että ei kai sitä voi ihan varmuudella sanoa ennen ku on piuhat poikki tai vaihdevuodet?

Kun lapset oli ihan pieniä, niin mullakin oli pitkään se ajatus ettei koskaan ikinä enään ja toisten vauvat ei herättänyt mitään tuntemuksia. Nyt kun nuorin on kolmen, on alkanut naapurin emännän kasvava maha aiheuttaa "aaaaaaaw, ne saa vauvan" tuntemuksia :heart: Mutta järkisyistä ei sitä vauvaa sitten tule kuitenkaan..

Yhteistyössä