Onko jonkun muun koira täysi kylkimyyryläinen? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä on pieni sylikoira, ja tajusin juuri että se on koko ajan kyljessä kiinni kun olen kotona. Hyvä ettei kasva siihen kiinni. Ellei se ole mun vieressä niin sitten miehen. Ei sillä kyllä mitään eroahdistusta tai muuta ole, jos lähdetään kotoa niin jää ihan nätisti nukkumaan.

Mun sylikoira on 24/7 mussa kiinni kun olen kotona. Osaa kyllä myös olla yksin ilman mitään ongelmaa. Mutta makaa meidän isokin koira aina lähellä ja siirtyy mukana paikasta toiseen. Suihkussakin käydään kolmisteen. :D

Mun sylikoira on 24/7 mussa kiinni kun olen kotona. Osaa kyllä myös olla yksin ilman mitään ongelmaa. Mutta makaa meidän isokin koira aina lähellä ja siirtyy mukana paikasta toiseen. Suihkussakin käydään kolmisteen. :D

No mullakin on nykyään koira aina suihkussa ja vessassa mukana :D en mä tiedä pitäiskö tuota rajoittaa jotenkin, mutta ei siitä nyt suuria ongelmiakaan ole koitunut.

[QUOTE="vieras";26104697]No mullakin on nykyään koira aina suihkussa ja vessassa mukana :D en mä tiedä pitäiskö tuota rajoittaa jotenkin, mutta ei siitä nyt suuria ongelmiakaan ole koitunut.[/QUOTE]

Joo, mäkin istun pöntöllä koira sylissä... :D

En mä ole katsonut tarpeelliseksi rajoittaa jos vaan itse sitä jaksaa ja tosiaan yksinjääminen ei ole ongelma silloin kun pitää yksin jäädä. Plussaa on se että se on tuonut mulle tosi hyvän kontaktin koiriin. Uskovat pienintäkin sanaa eivätkä kyseenalaista. :)

Meilläkin kulkee koira koko ajan kylkimyyryä. Johtuu siitä, että lonkka leikattiin muutama viikko sitten ja toinen takajalka on lyhyempi kuin toinen. Täytyy vaan yrittää kuntouttaa, että ottaisi kaikille jaloille kunnolla ja alkaisi kävelemään suoraan.

Yhteistyössä