siinähän se ja ihan rehellisesti, profiilissa yks kuva
toki huono, mutta eipä oo muitakaan
(kysymykset itse kullakin
)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tei:No ei todellakaan. Mutta mikä teini sä oikein vielä olet?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Ei se iso ole,mut vähän lättänä![]()
Lihaksia?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Tei:No ei todellakaan. Mutta mikä teini sä oikein vielä olet?
no en ole, mutta mietin kun olen treenannu nytten 4kk peppua, ja kaveri sanoi että näyttää isolta :ashamed: :/
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Lihaksia?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Tei:No ei todellakaan. Mutta mikä teini sä oikein vielä olet?
no en ole, mutta mietin kun olen treenannu nytten 4kk peppua, ja kaveri sanoi että näyttää isolta :ashamed: :/![]()
Se mikään iso ole..
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Siis etkö sä ole treenannut mitään muuta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:Arvasin tämän.Pieni ja sievä se on.Toisin kuin mun. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no nyt on ainakin, siin on nyt farkkukuva.. yökkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :snotty: