Nyt on käsivarsi turvoksissa... *kuva*

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
:$ Ja hitto, että koskee |O Mutta oli se taas sen arvoista. Nyt uus tatska koristaa kättä. 1,5 tuntia meni ääriviivoihin ja varjostuksiin, sen verran pikkutarkkaa kuvaa...ja ens kerralla saan sit värit. Eipä oo pitkiin aikoihin mikään kuva noin paljoa sattunut...mut minkäs voi jos kuvan yläreuna lähentelee kainaloa ja alareuna kyynärpään luita... Auts! |O

Hyi olkoon.. Ikinä en tollasta laittais.! Kiva katella sitä sit vanhana kun nahka roikkuu. Ja varsinkin kaikki väritykset tatskoissa on hirveitä. Mun mielipide vaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja jee..:
Hyi olkoon.. Ikinä en tollasta laittais.! Kiva katella sitä sit vanhana kun nahka roikkuu. Ja varsinkin kaikki väritykset tatskoissa on hirveitä. Mun mielipide vaan:)

en miekään välttämättä alunperin ois tuommoista kuvaa ottanu, mut se nyt vaan oli ainut, mikä sopi, kun halusin enoni vuoksi kuvan ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:

en miekään välttämättä alunperin ois tuommoista kuvaa ottanu, mut se nyt vaan oli ainut, mikä sopi, kun halusin enoni vuoksi kuvan ottaa.

Minusta on hienoa, että olet ottanut enosi muistoksi tatuoinnin.

Sun tuskin tarvitsee sitä roikkuvaa nahkaa katsella vai?

Alkuperäinen kirjoittaja illi:

Minusta on hienoa, että olet ottanut enosi muistoksi tatuoinnin.

En enoni muistoksi vaan vuoksi...

No siinä on kuvaa...vielä punoittaa aikas paljon..mut kunhan värit siihen saan, ni :heart:

4913737.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mitä tarkoitat enon vuoksi?

Miulla tuohon toiseen käsivarteen tulee kuvat kaikille rakkailleni =) "Perhekäsi"

Nätti ajatus, toivottavasti mietit loppuun asti. Mulla ei ole kun yks tatuointi, tarkoitus olis ottaa enää toinen kaveriksi mutta alkoi naurattaa kun mietin mitä mun "perhekäteen" tulis :D
Jos rakkaimmilta ihmisiltä ottaisin perhekäteeni jonkun heihin vahvasti liittyvän asian niin mun kädestä löytyis:

* Kitara
* Moottoripyörä
* Vene
* Rummut
* Traktori
* Salama Mcquuen

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mitä tarkoitat enon vuoksi?

Miulla tuohon toiseen käsivarteen tulee kuvat kaikille rakkailleni =) "Perhekäsi"

Nätti ajatus, toivottavasti mietit loppuun asti. Mulla ei ole kun yks tatuointi, tarkoitus olis ottaa enää toinen kaveriksi mutta alkoi naurattaa kun mietin mitä mun "perhekäteen" :D
Jos rakkaimmilta ihmisiltä ottaisin perhekäteeni jonkun heihin vahvasti liittyvän asian niin mun kädestä löytyis:

* Kitara
* Moottoripyörä
* Vene
* Rummut
* Traktori
* Salama Mcquuen

:laugh:

:D

Tuota perhekättä on mietitty vuosia ja hyvin tarkkaan. Ekan kuvan otin siihen 7 vuotta sitten ja nyt on 12 kuvasta 6 jo paikoillaan.

Eno on aina ollut veneilijäimmeinen, mut en venettä halunnut, joten tuo ruori&ankkuri-yhdistelmä oli sopivin. Mummin muistolle on hänen lempikukkansa, papan vuoksi kädessä on superpappa-merkki jne jne...

Tuota perhekättä on mietitty vuosia ja hyvin tarkkaan. Ekan kuvan otin siihen 7 vuotta sitten ja nyt on 12 kuvasta 6 jo paikoillaan.

Eno on aina ollut veneilijäimmeinen, mut en venettä halunnut, joten tuo ruori&ankkuri-yhdistelmä oli sopivin. Mummin muistolle on hänen lempikukkansa, papan vuoksi kädessä on superpappa-merkki jne jne...

Haluaisitko näyttää joitain muitakin kuvia tatuoinneista mitä sulla jo on? Miten ne on aseteltu ettei mene liian sekavaksi kun kaikki on eri aiheisia eikä niitä voi liittää yhteen..? =)

Yhteistyössä