Onko "mukavia harmaita" olemassakaan?

  • Viestiketjun aloittaja roikku
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
On. Yksi mukavimmista palstalaisista on jo vuosikausia kirjoitellut harmaana ja nikillä "vieras". Moni muukin harmaa on mukava. Ei harmaus - onneksi - ole mikään tae ikävästä tyypistä.
 
värillinen perssona
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Paha sanoo "nikkiä", mutta siis kyllä täällä on ihan mukavia, asiallisesti juttelevia harmaitakin..Ei se rekkaamattomuus sitä sano et kaikki olis virtsapäitä.
kyllä minä olen huomannut että oman navan tuijottelijoita on nämä naikkoset jotka mustana vaahtoaa.Ja kauhee tarve tulla hyväksytyksi täällä
 
värillinen perssona
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Paha sanoo "nikkiä", mutta siis kyllä täällä on ihan mukavia, asiallisesti juttelevia harmaitakin..Ei se rekkaamattomuus sitä sano et kaikki olis virtsapäitä.
kyllä minä olen huomannut että oman navan tuijottelijoita on nämä naikkoset jotka mustana vaahtoaa.Ja kauhee tarve tulla hyväksytyksi täällä
 
Mää olin vuosikauet harmaana enkä tiiä mitä mieltä muut oli, mutta ikinä en ollu ilkeä kenellekään ja vastailin lähinnä kysymyksiin. Välillä on niitä jotka puhuu asiaa ja sitten on niitä joilla on joko tylsää tai paha olla. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
On, usein kyllä törmää ilkeisiin harmaisiin, jotka ovat palstan vakkarinikkejä ja haluavat vaan kettuilla toiselle, luulematta jäävänsä siitä kiinni :kieh:
Jep, valitettavasti harmaudesta on tullut yksi palstakiusaamisen väline. Sen pitää loppua. :snotty:
 
mm
Ehkäpä ne ilkeilijät on mustia jotka ei kehtaa olla ilkeitä mustana. Minä en viitsi kirjautua kun lapsettomuus ja vauvakuumeisiin koska on pakko. Tosin siellä olen täysin tunnistettava ja harmaana voin ''piiloutua''. En siis ilkeily mielessä vaan tahdon olla anonyymi.
 
sipsi
Mie ainakin yritän olla kiltti - palstallakin :) Tahallaan en ilkeile enkä räävi, mutta sanon toki topakasti, jos eri mieltä tms. olen.

Mie en ossoo enkä jaksa opetella harmautumista :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
On, usein kyllä törmää ilkeisiin harmaisiin, jotka ovat palstan vakkarinikkejä ja haluavat vaan kettuilla toiselle, luulematta jäävänsä siitä kiinni :kieh:
Jep, valitettavasti harmaudesta on tullut yksi palstakiusaamisen väline. Sen pitää loppua. :snotty:
Kuinkas saisi loppumaan?
Rekisteröintipakolla?
 

Yhteistyössä