Onko "mukavia harmaita" olemassakaan?

  • Viestiketjun aloittaja roikku
  • Ensimmäinen viesti
on paljonkin, mutta useimmat ovat tosiaan vain nimellä vierailija, mutta mukavia on ainakin Sipsi ja Jojo... =)
Oikeastaan mä olen törmännyt ilkeileviin harmaisiin todella harvoin, ja ainakin yksi heistä on ihminen jonka tunnen ihan irl, ei vaan tule livenä silmille hyppimään, onhan se helpompaa huudella nimettömänä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja SD:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
On, usein kyllä törmää ilkeisiin harmaisiin, jotka ovat palstan vakkarinikkejä ja haluavat vaan kettuilla toiselle, luulematta jäävänsä siitä kiinni :kieh:
Jep, valitettavasti harmaudesta on tullut yksi palstakiusaamisen väline. Sen pitää loppua. :snotty:
Kuinkas saisi loppumaan?
Rekisteröintipakolla?
Mulla olis yksi idea, mutta se ei mene ikinä läpi. :D Tänne ei ole tulossa rekkautumispakkoa ja sekin on kyllä mun mielestä ihan jees, koska vaikkakin harmaita ilkeilijöitäkin on, on myös oltava harmailumahdollisuus sitä haluaville. =)
että ip:t näkyis viesteissä?
Noup, vielä ilkeämpi tapa, mutta antaa sen olla. Se on vaan idea/ajatus jne,, :kieh:
Kerro kerro pliis =)
Eikö tuo ip juttu olisi hyvä?
Njoop tai modeille lupa varoittaa/kertoa/vihjaista kiusaustapauksessa kiusaajan/haukkujan rekisteröity nimimerkki. :whistle:

(anteeksi megalainaus, yhdellä kädellä näppäilen)
 
Tursas
Mä ainaki yritän olla mukava.. mutta joskus iskee sellanen vietti, että on pakko ilkeillä.. :/ Sit on aina vaihdeltava nimimerkkiä harmaana, että uskaltaa sanoo mielipiteensä..

Oon pistäny merkille, että kaikki asiallisimmat tyypit, on ne sitte mustia tai harmaita, on palstalla arkiaamusin tossa viiden jäjestä!! :) Iltasin ja vloppusin on paljo ilkeempi ja ärsyttävämpi meno täällä.
 

Yhteistyössä