roikku
Siinäpäs kysymys? Tuleeko yhtään harmaata ystävällistä mukavaa nikkiä mieleen. Mulle ei tule :/
kyllä minä olen huomannut että oman navan tuijottelijoita on nämä naikkoset jotka mustana vaahtoaa.Ja kauhee tarve tulla hyväksytyksi täälläAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Paha sanoo "nikkiä", mutta siis kyllä täällä on ihan mukavia, asiallisesti juttelevia harmaitakin..Ei se rekkaamattomuus sitä sano et kaikki olis virtsapäitä.
kyllä minä olen huomannut että oman navan tuijottelijoita on nämä naikkoset jotka mustana vaahtoaa.Ja kauhee tarve tulla hyväksytyksi täälläAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Paha sanoo "nikkiä", mutta siis kyllä täällä on ihan mukavia, asiallisesti juttelevia harmaitakin..Ei se rekkaamattomuus sitä sano et kaikki olis virtsapäitä.
Jep, valitettavasti harmaudesta on tullut yksi palstakiusaamisen väline. Sen pitää loppua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:On, usein kyllä törmää ilkeisiin harmaisiin, jotka ovat palstan vakkarinikkejä ja haluavat vaan kettuilla toiselle, luulematta jäävänsä siitä kiinni :kieh:
Kuinkas saisi loppumaan?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Jep, valitettavasti harmaudesta on tullut yksi palstakiusaamisen väline. Sen pitää loppua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:On, usein kyllä törmää ilkeisiin harmaisiin, jotka ovat palstan vakkarinikkejä ja haluavat vaan kettuilla toiselle, luulematta jäävänsä siitä kiinni :kieh: