Ö
"örri"
Vieras
Puolitoista vuotta ollaan oltu yhdessä ja riitoja on ollut aika paljon. Mies on kovin kiivasluontoinen ihminen, kuten olen myös itsekin. Riidellessä kuitenkin mies usein uhkailee, varoittelee lyövänsä tai heittävänsä minut pihalle ym. Emme asu yhdessä. Kun tosissaan raivostuu, niin saattaa tulla tönimään, on ottanut ranteesta kiinni niin että jäi mustelma, ottanut kerran hiuksista kiinni ja kerran löi nyrkillä reiteen. Käytös tuolloin muutenkin uhkaavaa, katsoo todella pahasti. Kuin en tuntisi koko ihmistä silloin, muulloin on todella kiltti ja välittävä.
Mies sanoo, että ei ole koskaan ollut tällainen, minä kuulemma olen tehnyt hänestä tällaisen. Tulee olo, että en saa kyseenalaistaa mitään, en puhua tietyistä aiheista, koska mies automaattisesti suuttuu, joka taas sututtaa minut -> syttyy riita. Onko mahdollista, että olen oikeasti niin ärsyttävä, että ansaitsen tämän?
Mitä mieltä olette tästä? En kehtaa keneltäkään tutulta kysyä ulkopuolisen mielipidettä.
Mies sanoo, että ei ole koskaan ollut tällainen, minä kuulemma olen tehnyt hänestä tällaisen. Tulee olo, että en saa kyseenalaistaa mitään, en puhua tietyistä aiheista, koska mies automaattisesti suuttuu, joka taas sututtaa minut -> syttyy riita. Onko mahdollista, että olen oikeasti niin ärsyttävä, että ansaitsen tämän?
Mitä mieltä olette tästä? En kehtaa keneltäkään tutulta kysyä ulkopuolisen mielipidettä.