Onko muita...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonoihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonoihminen

Vieras
Pakko purkaa pahaa oloa tännä kun ei voi muille puhua.
Olen melkein 30-v ja oma äitini on sitä mieltä, että minä en saisi saada lapsia.
Veljelläni on 6 lasta joten äitini mielestä lapsen lapset jo riittä tai jos niitä tulee niin hän toivoo, että veljeni saisi ne en minä. Hän jopa toivoo etten voisi saada lapsia :( . Muutenkin veljeni on aina ollut minua "parempi lapsi".

Älä sä moisesta tomppelista välitä. Sun oma valintahan se on että tuleeko niitä lapsia tai ei ( noin niinkuin periaatteessa, mieskin otettava huomioon sekä se, että aina ei voi tulla raskaaksi ) . Hän siinä menettää jollei haluaisi olla tekemisissä. Ymmärrän sun tuskaa sikäli, että minäkin ollut se "huonompi" lapsi, veli se parempi. Vaikka asiansa välillä sotkenutkin aika lahjakkaasti. Mutta ne on noita ihme asioita joiden kanssa on vaan pakko elää. Voimia sulle :hug: :flower:

Ehkä kannattaisi ottaa vähän etäisyyttä tollaseen äitiin? Ei kolmekymppisen ratkaisut voi olla äidistä kiinni. Kanna itse vastuu ja vapaus päätöksistäsi, unohda mutsisi höpinät.

Alkuperäinen kirjoittaja huonoihminen:
Veljeni on esikoinen. Elän parisuhteessa (10-v) molemmilla töitä jne. Kuulema meillä on liikaa harrastuksia ja menoja ei siihen kuulema lapsi sovi.

No huh! Älä välitä tuommosista puheista. Et varmastikkaan ole piiruakaan veljeäsi huonompi. Ei muuta kun haaveita toteuttamaan! :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja huonoihminen:
Veljeni on esikoinen. Elän parisuhteessa (10-v) molemmilla töitä jne. Kuulema meillä on liikaa harrastuksia ja menoja ei siihen kuulema lapsi sovi.

Usko jo, äitisi on oikeassa

Täällä taas peräkammarin pojat huutelee |O :headwall: :headwall: :headwall:

Mitäpä se äiteelle kuuluu, älä välitä. Varsinkin jos sen jo tietää pitkältä ajalta että on itse paitsiossa, rakenna vain omaa elämää niin kuin haluat ja unohda typerä äitisi. Muuten haet hyväksyntää todennäköisesti turhaan koko lopun elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Älä sä moisesta tomppelista välitä. Sun oma valintahan se on että tuleeko niitä lapsia tai ei ( noin niinkuin periaatteessa, mieskin otettava huomioon sekä se, että aina ei voi tulla raskaaksi ) . Hän siinä menettää jollei haluaisi olla tekemisissä. Ymmärrän sun tuskaa sikäli, että minäkin ollut se "huonompi" lapsi, veli se parempi. Vaikka asiansa välillä sotkenutkin aika lahjakkaasti. Mutta ne on noita ihme asioita joiden kanssa on vaan pakko elää. Voimia sulle :hug: :flower:

Oma veljeni on myös ollu lahjakas tossa asioden sotkemisessa kai se siitä johtuukin kun se on aina tarvinnu kaiken huomion minä pärjänny vähemmälläkin ja olen aina ollut läheisempi isäni kanssa.

Yhteistyössä