I
"Isosisko"
Vieras
Tapasin pikkuveljeni (30v) viimeksi äitienpäivänä äitini ja isäni luona. Silloin hänen käytöksensä oli ihan normaalia ja samanlaista kuin ennenkin. Tänään sitten tapasin hänet sattumalta kaupassa ja siellä hän horjui humalassa (mitä hän ei ole tietkääkseni koskaan ennen ollut) kummallinen ilme kasvoillaan ja kun menin kysymään, että onko hänellä joku hätänä, niin hän tuijotti minua ensin noin 15 sekunttia ja lähti tulemaan minua kohti nyrkki pystyssä hokien täysin sekavia, esim. "Painu saatana huoran penikka kotiis kuoleen rauhassa perkeleen äpärä", huitaisi minua ohimennessään nyrkillä käteen ja lähti nopeasti ulos kaupasta. Minä suoritin ostokset nopeasti loppuun ja lähdin veljen perään, mutta en nähnyt häntä missään, eikä hän vastannut puhelimeensa ja kun soitin veljeni mieskumppanille (veljeni on homo), niin tämä sanoi, että heillä oli veljeni kanssa aamulla riitaa ja nyt tälle seurustelukumppanille on ihan sama, että mitä veljelleni tapahtuu, koska hän ajoi veljeni pois heidän kotoaan :-O