vierastelija
Minä olen aivan tyytyväinen tähän yhteen temperamenttiseen lapseeni ja vauvakuumetta ei ole enää. Lapsista tykkään muuten paljon, ainakin jos ei tartte hoitaa ja päivystää 24/7
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sääliksi käy teidän lapsia! Ymmärrän jos kärsii lapsettomuudesta mutta nää jotkut selitykset täällä....hohhoijaa.Jos ensimmäinen on vaikea,ei se tarkoita että seuraavakin olis vaikea tapaus.Mitä enemmän lapsia,sen relammin osaa ottaa.Ekan kanssa kaikki oli vaikeinta.Nyt kaikki menee jo omalla painollaan Itse olin ainoa lapsi ja musta se oli tylsää,kavereita oli mutta ne ei korvaa sisaruksia.Päätin (ja toivoin) jo silloin että haluan enemmän kuin yhden lapsen ja onneksi toiveeni toteutui,meillä on 3 ihanaa lasta.Ihan kateeksi käy,kun heillä on toisensa....
Sorry,ei ollut tarkoitus loukata.Mutta huvittaa nää selitykset! Jokainen tekee omat valintansa,lapsen kantilta ajateltuna se on kurjaa ja itsekästä.Hirmu moni pelkää etukäteen jaksamista tms,ihan turhia pelkoja ja selittelyn makua miksi lapsiluku kannattaa jättää yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja jokaisen oma päätös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sääliksi käy teidän lapsia! Ymmärrän jos kärsii lapsettomuudesta mutta nää jotkut selitykset täällä....hohhoijaa.Jos ensimmäinen on vaikea,ei se tarkoita että seuraavakin olis vaikea tapaus.Mitä enemmän lapsia,sen relammin osaa ottaa.Ekan kanssa kaikki oli vaikeinta.Nyt kaikki menee jo omalla painollaan Itse olin ainoa lapsi ja musta se oli tylsää,kavereita oli mutta ne ei korvaa sisaruksia.Päätin (ja toivoin) jo silloin että haluan enemmän kuin yhden lapsen ja onneksi toiveeni toteutui,meillä on 3 ihanaa lasta.Ihan kateeksi käy,kun heillä on toisensa....
Eipä tosiaan ole sinun asiasi sääliä meidän lapsia!
Tää on jokaisen oma päätös eikä siihen ole toisilla sanomista; niinkuin ei esim siihenkään hankkiiko joku abortin ei-toivottussa raskaudessa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sorry,ei ollut tarkoitus loukata.Mutta huvittaa nää selitykset! Jokainen tekee omat valintansa,lapsen kantilta ajateltuna se on kurjaa ja itsekästä.Hirmu moni pelkää etukäteen jaksamista tms,ihan turhia pelkoja ja selittelyn makua miksi lapsiluku kannattaa jättää yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja jokaisen oma päätös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sääliksi käy teidän lapsia! Ymmärrän jos kärsii lapsettomuudesta mutta nää jotkut selitykset täällä....hohhoijaa.Jos ensimmäinen on vaikea,ei se tarkoita että seuraavakin olis vaikea tapaus.Mitä enemmän lapsia,sen relammin osaa ottaa.Ekan kanssa kaikki oli vaikeinta.Nyt kaikki menee jo omalla painollaan Itse olin ainoa lapsi ja musta se oli tylsää,kavereita oli mutta ne ei korvaa sisaruksia.Päätin (ja toivoin) jo silloin että haluan enemmän kuin yhden lapsen ja onneksi toiveeni toteutui,meillä on 3 ihanaa lasta.Ihan kateeksi käy,kun heillä on toisensa....
Eipä tosiaan ole sinun asiasi sääliä meidän lapsia!
Tää on jokaisen oma päätös eikä siihen ole toisilla sanomista; niinkuin ei esim siihenkään hankkiiko joku abortin ei-toivottussa raskaudessa!