onko muita; vastasyntynyt ei itkenyt synnytyssalissa (elossa syntynyt).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei itkua, ei mitään... Sininen ja veltto, pisteet 5-7-8, virvoitteluun heti, happikaapissa kolme tuntia ja äidille ei tietenkään kerrottu MITÄÄN vauvasta. Nyt onneksi terve ja ihana puol vuotias.

Esikoinen ei itkenyt, oli vetänyt ilmeisesti vähän lapsivettä henkeen, ja kätilö vei pojan hetkeksi virvoiteltavaksi. Sieltä sitten kuului saliin pieni itku ja minä kysyin mieheltä varmaan sata kertaa: "onko tuo meidän vauva, itkeekö se?" =)

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Ei itkua, ei mitään... Sininen ja veltto, pisteet 5-7-8, virvoitteluun heti, happikaapissa kolme tuntia ja äidille ei tietenkään kerrottu MITÄÄN vauvasta. Nyt onneksi terve ja ihana puol vuotias.

Ai tää on ihan yleinen käytäntö, että vauvan voinnista ei kerrota mitään! Minulla sama kokemus, kirjoitin eilen tähän ketjuun pojastani joka syntyi huonokuntoisena, pisteet 4-6-8. Meillekään ei kerrottu kahteen tuntiin mitään vauvan voinnista. Vauva vietiin siis heti synnyttyään virvoittelun jälkeen vauvojen teholle. Miehen kanssa istuttiin shokissa synnytyssalissa.

minä olen 13 vuotias ja vanhempani sanovat etten itkenyt synnytyksessä en tiedä itsekkään mutta henki kulkee ja uskon sen olevan normaalia mutta hatvinaista(n)