onko muita tulevia kaksosten äitejä?

  • Viestiketjun aloittaja suurperheen äippä
  • Ensimmäinen viesti
lumihiutale leijailee
Siskollani on kahdet kaksoset.
Millä viikolla kuulitte?
Kuulin eilen, mutta pitää mennä kolmen viikon päästä uuteen ultraan, kun ei näkynyt jotain kolmioo? Mitähän se tarkoitti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
Meillä tytöt kohta 1v3kk
Meillä myös!!! :eek: =)

torstaina tulevat sen 1v3kk..... :heart: :heart:
Eli oisko meidän tytöillä n.viikko ikäeroa :/ Tytöt syntyneet 7.7 =)
Meidän likat syntyi 27.6. =) :heart: :heart:
Eli vähän reilu viikko taitaapi olla ikäeroa.. =)
aika mukava yhteensattuma,että täälläkin on näin samanikäisiä kaksosia kuin meillä... :heart: :heart:

 
äiteekolmelle
Meillä kanssa kaksostytöt, kohta 1v2kk.
Meillä on suvussa kaksosia molemmilta puolilta mun mummolla ja mummon siskolla kaksoset mun pikkuserkulla ja miehen äidillä kaksospojat ja miehen siskolla kanssa.

Kolmiohommaan en osaa sanoa mitään muistelin kuumeisesti että jotain oon kuullut, mutta en saa päähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
Meillä tytöt kohta 1v3kk
Meillä myös!!! :eek: =)

torstaina tulevat sen 1v3kk..... :heart: :heart:
Eli oisko meidän tytöillä n.viikko ikäeroa :/ Tytöt syntyneet 7.7 =)
Meidän likat syntyi 27.6. =) :heart: :heart:
Eli vähän reilu viikko taitaapi olla ikäeroa.. =)
aika mukava yhteensattuma,että täälläkin on näin samanikäisiä kaksosia kuin meillä... :heart: :heart:
Aivan :)
 
äiteekolmelle
syntyi 34+3. Olin edellisen päivän tarkkailussa kun toisen tytön sydän käyrä oli liian tasainen ja itsellä kauhee turvotus, päästivät kotiin ja annettiin aika maanantaille mutta niin pitkään ei päästy kun tytöt päättivät syntyä jo seuraavana iltana. Synnytys oli nopea ja "helppo" jos niin voi sanoa jälkeenpäin menetin kyllä verta reilusti ja jouduin kaavintaan, mutta tää johtui istukasta joka ei irronnut. Tytöillä oli tää fetofetaalinentransfuusio vai mikä nyt olikaan nimeltään joten joutuivat teholle ja tuli muitakin pieniä komplikaatioita joista selvittiin nopeasti ja hyvin nyt on reippaita tyttöjä.

Onnea odotukseen ja älä turhia ressaile :)
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja äiteekolmelle:
syntyi 34+3. Olin edellisen päivän tarkkailussa kun toisen tytön sydän käyrä oli liian tasainen ja itsellä kauhee turvotus, päästivät kotiin ja annettiin aika maanantaille mutta niin pitkään ei päästy kun tytöt päättivät syntyä jo seuraavana iltana. Synnytys oli nopea ja "helppo" jos niin voi sanoa jälkeenpäin menetin kyllä verta reilusti ja jouduin kaavintaan, mutta tää johtui istukasta joka ei irronnut. Tytöillä oli tää fetofetaalinentransfuusio vai mikä nyt olikaan nimeltään joten joutuivat teholle ja tuli muitakin pieniä komplikaatioita joista selvittiin nopeasti ja hyvin nyt on reippaita tyttöjä.

Onnea odotukseen ja älä turhia ressaile :)
Kiitos vastauksestasi. Kiinnostaa nyt kovasti kaikki kaksosiin liittymä, vaikka siskollani on 2 kaksoset joita olen seuraillut ihan vierestä. Hänellä molemmat käynnistettiin viikkoa ennen laskettua aikaa.
 

Yhteistyössä