Miten köyhällä suurperheenäidillä on varaa? =) Sinähän olet entinen vilkas-nikki. Ja onhan sinulla lukemattomia muitakin nikkejä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:17 Muurahainen kirjoitti:Mä käyn joka kevät etelässä.
Täällä mun vanhemmillani on tällä koneella monta käyttäjää.Minä lähden taas etelään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:56 hei Murkku kirjoitti:\Miten köyhällä suurperheenäidillä on varaa? =) Sinähän olet entinen vilkas-nikki. Ja onhan sinulla lukemattomia muitakin nikkejä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:17 Muurahainen kirjoitti:Mä käyn joka kevät etelässä.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:56 hei Murkku kirjoitti:\Miten köyhällä suurperheenäidillä on varaa? =) Sinähän olet entinen vilkas-nikki. Ja onhan sinulla lukemattomia muitakin nikkejä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:17 Muurahainen kirjoitti:Mä käyn joka kevät etelässä.
'
:snotty: Voiko todella olla niin, ettei sulla ole omaa elämää,kun noin älyttömiä huomautiksia teet?
Ei ole sinun tehtäväsi tutkia ja miettiä ketkä saavat käydä ja missä.
voi luoja mikä selitys ennen vilkasta sä oot ollu IHAA-Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:30 Muurahainen kirjoitti:\Täällä mun vanhemmillani on tällä koneella monta käyttäjää.Minä lähden taas etelään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:56 hei Murkku kirjoitti:\Miten köyhällä suurperheenäidillä on varaa? =) Sinähän olet entinen vilkas-nikki. Ja onhan sinulla lukemattomia muitakin nikkejä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:17 Muurahainen kirjoitti:Mä käyn joka kevät etelässä.
IHANAAAlkuperäinen kirjoittaja Muurahainen:\Täällä mun vanhemmillani on tällä koneella monta käyttäjää.Minä lähden taas etelään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:56 hei Murkku kirjoitti:\Miten köyhällä suurperheenäidillä on varaa? =) Sinähän olet entinen vilkas-nikki. Ja onhan sinulla lukemattomia muitakin nikkejä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:17 Muurahainen kirjoitti:Mä käyn joka kevät etelässä.