Onko muita sekoavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäyksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäyksi

Vieras
Onko kellään muulla sellaista olotilaa koskaan että NYT täytyy saada omaa aikaa, hermot on äärimmilleen koeteltuna ja olo on levoton ja erittäin ärtynyt?
Mietin kun mulle tulee joskus tälläisiä olotiloja, noin kerran kaks vuodessa että mä sekoan ihan just nyt, kaikki mikä liittyy mieheen ärsyttää, työpaikka ärsyttää, mitään ei saa aikaiseksi ja paljon pitäis tehdä, väsyttää ihan hirveästi ja lopulta huomaan viikon verran oltuani ärsyynnyksissä sekoavani.
Silloin kun sekoan tapaan hypätä auton rattiin ja ajella pitkin maakuntia tuntikaupalla satoja kilometrejä ja kuunnella täysillä musiikkia.. yleensä itken ihan hysteerisenä autossa kaikkea ihme asiaa ja kun olen saanut itkettyä alkaa olo helpottamaan.
Huomaan että kun olen saanut hetken purkaa pahaa oloa ihan vain olemalla itseni kanssa ilman että tarvii kellekkään selittää miks on paha olo, olotila selkenee.
Kun nämä kohtaukset tulee olen ihan sumussa ja en ajattele mitään järkevästi, kotia palatessa olen kumminkin jo ihan oma itseni ja hävettää kun tuli miehelle tiuskittua ja lähdettyä sillälailla ovet paiskoen vaikka syy ei ollu miehessä/työpaikassa.
Luonteeltani olen erittäin kiltti ja tunnollinen, lapsia on yksi.

Mäkin mietin että voiko olla menkkoihin liittyvää mutta olen jo lähempänä 30vuotta ja en todellakaan joka kuukausi käyttäydy näin..
Silloin kun kohtaus tulee olen ihan raivopää, olen ihan yli levoton ja en pysty olemaan aloillani. en vaan kertakaikkiaan pysty rauhoittamaan itseäni. :/
Menkkoihin on vielä reilu 2viikkoa ja päiväntarkat menkat on.
Luulen että itselläni vaan katkeaa pinna ja silloin on päästävä pois. kohtauksen jälkeen olo on vieläkin väsyneempi, aivan kun olisi saanut unilääkettä ja on pakko päästä nukkumaan..

Mulla ei olisi oikeastaan mahdollisuutta seota noin ja lähteä jonnekin ajelemaan tmv. ...on töitä ja lapsia ja kotihommia lasten harrastuksia, kehityskeskusteluja ja ties mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;30608530:
Mulla ei olisi oikeastaan mahdollisuutta seota noin ja lähteä jonnekin ajelemaan tmv. ...on töitä ja lapsia ja kotihommia lasten harrastuksia, kehityskeskusteluja ja ties mitä..

Tai sä et vaan sekoa niinku mä.
En mäkään sekoa kun on tärkeitä asioita mitkä on pakko hoitaa, ikinä ei oo tarvinnu perua tärkeitä menoja ja lapseen liittyviä asioita. Mutta tarkoitinkin että joskus kun mua ei välttämättä just nyt tarvita ja on vapaata, tuntuu että mun ei anneta pitää sitä vapaata vaan kaikki vaatii jotakin, lapsi vaatii, mies vaatii, työpaikastakin saattaa tulla viesti- silloin pimahtaa ja haluaa lähteä ja olla niinkuin ei ketään muita olisi olemassakaan. mä esimerkiksi vaan sanon miehelle kylmästi että nyt mä meen enkä kerro minne, meen vaan.