Onko muita ailahtelevaisia ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja upanddown
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

upanddown

Vieras
En tiedä kuinka paljon on kyse luonteesta, vai johtuuko osa tästä henkisistä ongelmista,vai ovatko ne henkiset ongelmat juuri tästä...sekavaa...

Mutta nuoruusiässä diagnoosi oli joku rajatilahäiriö tai vastaava. En muista millainen lapsena olin, mutta koko aikuisikä on tuntunut rankalta, kun on niin ailahtelevainen. Tähän on liittynyt liikaa impulsiivisuutta, mutta siitä olen päässyt.

Olen joko erittäin hyvällä tuulella, tai sitten masentunut. Voi olla ihan ns. normi päiväkin, mutta useimmiten olen kuin tuuliviiri. Pelkään että perhe kärsii, tuleeko lapsista ongelmaisia, kun äiti voi olla yhtäkkiä huonolla tuulella, ja sitten intoa täynnä. En pysy tunteiden perässä.

Tulee välillä levoton olo, kun on niin hyvä olo. Se romahtaa kuitenkin pian alas. ON oikeasti raskasta elää, kun ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Vai onko tämä vain osa minua.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Itse sain vastaavaan käyttäytymiseen diagnoosiksi kakkostyypin kaksisuuntaisen mielialahäiriön

Miten se diagnosoidaan? Minulla samaa, masennuslääkitys ja psykologini sanoi että yritetään jos pääsisin kelan tukemaan terapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Itse sain vastaavaan käyttäytymiseen diagnoosiksi kakkostyypin kaksisuuntaisen mielialahäiriön

Miten se diagnosoidaan? Minulla samaa, masennuslääkitys ja psykologini sanoi että yritetään jos pääsisin kelan tukemaan terapiaan.

lähinnä ajan kanssa, ainaki miun tapauksessa.

Yhteistyössä