Onko täällä muita ns. babyfaceja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja the babyface :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

the babyface :)

Vieras
En tiedä, onko imartelevaa vai epä-mairittelevaa, kun suurin osa ihmisistä kysyy, että "asutko vielä vanhempiesi luona" vielä näin 24-vuotiaanakin. No, toivottavasti nuorekas look säilyy sitten viiskymppisenäkin... B)

Luulisi, että olen pieni, siro neiti, mutta oikeasti olen pitkänhuiskea nainen, jolla vaan sattuu olemaan enemmän tai vähemmän lapsen kasvot. Ole siinä sitten vakavastiotettavassa työssä, kun monista asiakkaista voi lukea päältäpäin, että "mikäköhän tyttönen tuossa on".

Minä taidan olla..Alkossa kysytty papereita viimeisen vuoden aikana kahdesti, ja baarissakin kerran tosin siita jo aikaa vuoden verran. Jatkuvasti minua veikataan n. 25-27-vuotiaaksi, ja töissä sain juuri kuulla näyttäväni koulutytöltä :D
Ja ikää minulla on siis 41v.

Oon ite 24v ja mihinkään baariin en pääse ilman passia, alkosta en voi mitään ostaa ilman passia ja tupakkaa en saa ilman passia. Mua luullaan 16-17v aina ja joka paikassa. Toivottavasti sit 50v pääsen tästäkin hyötymään ja pysyn hyvin säilyneenä :D

Itse en omasta mielestäni ole kovin babyface, mutta toissakesänä kävin lomareissulla kotimaassa S-marketissa ja normi ruokaostosten lisäksi ostin miehen sedälle tupakkaa. Kaikki 3 alle kouluikäistä lasta olivat mukana ja myyjä kysyi multa papereita :D Olin tuolloin 25v ja kiitin myyjää, että pelasti mun päivän. Hyvät naurut sain, ja hyvän mielen :)

[QUOTE="tiina";23312443]Minä taidan olla..Alkossa kysytty papereita viimeisen vuoden aikana kahdesti, ja baarissakin kerran tosin siita jo aikaa vuoden verran. Jatkuvasti minua veikataan n. 25-27-vuotiaaksi, ja töissä sain juuri kuulla näyttäväni koulutytöltä :D
Ja ikää minulla on siis 41v.[/QUOTE]

Annappa kuva, ei meinaan mee läpi! KUKAAN 40v ei voi näyttää 25 vuotiaalta! Never! Muuta ku KAUKAA katsottuna.
Ja ap, ei se että nyt ooy viel babyface, tarkota että 50v oot ;)
Muakin aina luultiin n.10v nuoremmaksi, kunnes tuli tää 40v mittariin (ja unettomat yöt lapsen mukana)...enköhän jo näytä ikäiseltäni minäkin.

Mä olen 23v mut odotan nyt toista lasta ja kun maha alkaa näkymään kunnolla niin mahtaa mummot ajatella kaikenlaisia teiniäiti juttuja :D
Ainaki esikoisen kanssa liikkuessa on tuntunu joskus et jotkut kattoo et ohoh

Minua luullaan aina nuoremmaksi. Olen 25 ja useimmiten luullaan korkeintaan 18-vuotiaaksi. Laivan buffetissa kysyttiin tuleeko lasten ateria. Siinä oli ikäraja 17, olin tuolloin 24. Samoin 24-vuotiaana luultiin alaikäiseksi, 16-vuotiaaksi jne. Näitä esimerkkejä riittäisi. 17-vuotiaana minua luultiin 13-14-vuotiaaksi. Lapsena minua ei luultu nuoremmaksi, sillä olin kuitenkin melko pitkä. 12-vuotiaana 158 cm jne. Johonkin 14 vuoteen asti näytin kai ikäiseltäni.

[QUOTE="lll";23312666]Annappa kuva, ei meinaan mee läpi! KUKAAN 40v ei voi näyttää 25 vuotiaalta! Never! Muuta ku KAUKAA katsottuna.
Muakin aina luultiin n.10v nuoremmaksi, kunnes tuli tää 40v mittariin (ja unettomat yöt lapsen mukana)...enköhän jo näytä ikäiseltäni minäkin.[/QUOTE]

Kyllä voi. kaikki järkyttyvät kuullessaan että minulla on 18 v poika. Jokaisen veikkaus on 25-28 v. Viimeksi näytin paperit baarissa johon oli 18 ikäraja. Ja ikää 39.

Täällä babyface. Vaikka mulla suurimmaksi osaksi vaikuttaa tuo alta 160cm pitkä varsi... Täytin juuri 29, viime syksynä viimeksi kysyttiin paperit alkossa, kun ostin kuoharia meidän häihin. Samoin kun miehelle ostin ruokakaupasta tupakka-askin, "olisko sulla papereita". Ei siinä mitään, ei haittaa, olen imarreltu. Hauska nähdä ihmisten reaktiot ja silmien pyörittelyt kun iskee ajokortin eteen :D :D

[QUOTE="vieras";23313029]Mulla myös on ollu tota "ongelmaa". Nuorempana se ärsytti kovin, mutta nyt 37-vuotiaana ei enää niin harmita. Mua luullaan yleensä noin 10 vuotta nuoremmaksi.[/QUOTE]

Sama juttu .
Nyt 31 vuotiaana osaa olla jo immarreltu, kun luullaan about 22veeksi :D:D

Multa on kysytty paperit s-marketin kassalla, kun kävin ostamassa pullon alkoholitonta siideriä. :laugh: siis sitä mitä myydään 1,5 l pulloissa ja prosentteja on tyyliin 2. Ikää oli tuolloin 28 :D Nykyäänkin saa näytellä papereita milloin missäkin, tosin on vähentymään päin. ja olen kohta 29...

Mulla oli koko nuoruuden tuota ja sillon se ärsytti kun yriti olla niin aikuista,niin aikuista....nyt varmaan näytän about ikäiseltäni,enää ei harmittas jos joku luulisi nuoremmaksi:D

joo, sukuvika.. mun äidin puolen suvussa on sellaiset kasvonpiirteet jotka ovat melko lapsekkaat :| olen 30 ja luullaan alaikäiseksi tai juuri 18v täyttäneeksi.

palstalla kerrottiin mulle mun miehen olevan pedofiili, kuten täällä kerrotaan myös niille jotka ovat laihoja tai karvattomia ;) :attn:

27v ja paperit saa näyttää jos ei ole tuttu myyjä. En nyt enää usko näyttäväni kovin babyfacelta, mut ehkä mie näytän jotenkin epäilyttävältä. :D
Teininä kyllä pääsin bareihin ja näytin vanhemmalta silloin, tai sit menin vaan niin härskisti sisään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23313236:
kehukaa vaan. mulle myytiin alkosta viinaa 15 vuotiaana ilman mitään kyselyitä. : /

Niin mullekkin, alaikäisenä ei kyselty, sitten kun alko 20v lähentyy ruvettiin kyselemään ja sen jälkeen vaihtelevasti.

Mun mielestä mä näytän kyllä ihan ikäiseltäni tai ainakin aikuiselta. Mutta mua kyllä luullaan aina nuoremmaksi. Enää se ei ole samanlainen ongelma kuin joskus nuorempana. Harvoin mua enää luullaan alaikäiseksi... ikää nyt siis 35.

Tosin luulen olevan yleisempää että ihmisiä luullaan ikäistään nuoremmiksi kuin vanhemmiksi.... ;)

[QUOTE="lll";23312666]Annappa kuva, ei meinaan mee läpi! KUKAAN 40v ei voi näyttää 25 vuotiaalta! Never! Muuta ku KAUKAA katsottuna.
Muakin aina luultiin n.10v nuoremmaksi, kunnes tuli tää 40v mittariin (ja unettomat yöt lapsen mukana)...enköhän jo näytä ikäiseltäni minäkin.[/QUOTE]

Kyllä jotkut nelikymppiset menisivät helposti kaksvitosista! Juuri ihastelin Kata Kärkkäisen (mikä olikaan uusi sukunimi, en muista) kuvaa äskettäin lehdessä ja ikää naisella on 42, jos ei tietäisi, voisi helposti uskoa kaksvitoseksikin.

Itseltänikin kysellään papereita, ikää 27 ja kolme lasta ;) Uskon, että nelikymppisenäkin nuorekkuus näkyy ja menisin helposti kolmekymppisestä.

Kuumimmat

Yhteistyössä