Onko muita piinailijoita?

JS
Tänään siis menossa pp5. Välillä tuntuu et varmana on tärpänny ja välillä taas et tuskinpa... Piinaa todellakin on nää päivä (vaikka vasta viides päivä menossa :LOL: )
Tänään pyörrytti aamulla ja vähä on mahaa nippaillu, mutta saattaahan ne johtua lugeistakin...?

Niin siis ja eka ICSI menossa ja tuoresiirto. 14.2 veritestiin ois mentävä, sitä päivää "kauhulla" odotan :)
 
JS, niin tuttuja tunteita. Välillä olin ihan varma, et nyt onnistuu mut samalla hetkellä tuntu et se on ihan mahdotonta et meille kävis niin hyvä tuuri. Vaikka nyt plussa on tullutkin testiin, niin silti melkosta piinailua nämä päivät. :) Kauheesti tsemppiä sulle vika viikolle. Toivotaan et sieltä tulee ihana ystävänpäiväylläri :)
 
JS: kovasti tsemppia piinailuun! Tuo pyorrytys on kylla hyva oire! :) Minullakin ihan eka fiilis oli huimaus ja loppu on historiaa.... hih hih

Valoa: Upeeta! Plussa sittenkin! Isot halit sinne. Vaikka nyt me poistutaankin talta piinailu listalta, niin se piinailu onkin vasta alkamassa.

ON: Meilla oli veriarvot nousseet niinku pitaakin. Olo on tosi helpottunut ja taidan siirtya tuonne odottajien puolelle kirjoittelemaan... :)
 
  • Tykkää
Reactions: valoa
JS
Kiitti tsemppailuista :)
Mä ite kans aattelin et josko nyt tää vois olla meille maailman paras ystäväpäivän lahja <3 Mutta siis viikko vielä piinaa ja sitten selvii... Huh huh.. :D

Onnea plussanneille! :)
 
JS Mulla kanssa menossa eka ICSI ja tuoresiirto siitä...Ja testipäivänä myös tuo ystävänppäivä! Mulla olo on tosin ihan semmoinen että tuskinpa onnistui tämä homma! Pakkaseen ei saatu mitään niin sekin vähän masentaa! Mutta toivotaan että saatais molemmat mitä ihanin ystävänpäivä tänä vuonna!!!
 
JS
Hei onpa kiva et joku piinailee mun kans samaan aikaan :)
En tiiä mistä moinen mutta nyt koko ajan vaan mielessä et tuskinpa onnistuu.. "masentaa" jo valmiiksi, vaikka tiiän et pitäis olla positiivinen...
Onko sulla ollut mitään oireita?
Ite ku ei tiiä johtuuko nää oireet lugeista vai onko menkat tulossa vai mistä...
Noh, mua ees vähä lohduttaa se et 6 alkioo jäi pakkaseen, mutta toivotaan silti et tästä saatas vauva joka siirrettiin :) <3

Harmi ettei teillä saatu "tavaraa" pakkaseen asti :(
 
:)
En kans oireistä tiedä, hieman rinnat aristaa, mutta niin ne yleensäkin tekee tässä vaiheessa, pp2-pp4 tuntui alamahassa semmoista menkkamaista jomotusta, mutta nyt ei sit enää. En tiiä...miksei vois vaan tietää jo! :)
Mulla oli vielä siinä ilmeisesti jonkinmoinen hyper ilonani punktiosta saakka ja eilen oli ensimmäinen päivä kun olo oli jo ihan hyvä.
Miks ihmeessä pitää olla ihan "varma" siitä ettei oo tärpänny...eilenkin itkin ihan hulluna kun kuulin ettei pakkaseen saatu mitään ( niitä siis seurattiin pidempään) ja ajattelin ettei tästä mitään tuu. Onko teillä lapsia ennestään? Meillä on yksi 4v prinsessa onneksi...auttaa vähän viemään ajatuksia muuallekkin kun omaan masuun.
 
JS
Että kun saiskin ajatuksen muualle, mutta kun ei :D
Ei oo meillä lapsia ennestään, reilu vuos oli yritystä takana kun hakeuduttiin tutkimuksiin.. Mulla onkin kaikki kunnossa, mutta miehen simpoissa "vika".
Olikin aika epätoivosta alkuun kun kuultiin että näytteessä simpat 100% liikkumattomia :/ Mutta onneks on olemassa sellainen aine joka ns. merkkaa elävät siittiöt, ja se aine onneks toimi meidän kohdalla. :)
13 munasolua saatiin ja 7 hedelmöittyi. Tämmöstä tarinaa siis taustalla!

Onko teidän lapsi tullut luomusti vai hoitojen avulla? Toivottavasti en oo liian utelijas ;)
 
Ihan meidän yhteinen luomutytteli hän on, vajaa vuosi hänen syntymästä mies joutui leikkaukseen jonka seurauksena ei ole siis vielä tänäkään päivänä ejakulaatio onnistunut, niin että meillä ei varsinaisesti yritystä takana edes ollut, vaan tarpeeksi kauan asioita sulateltuamme ja todettuamme ettei tilanne tästä muutu, päätimme hakeutua hoitoihin. :)
Nyt niiiiiin kovasti toivon että onnituis ekalla (mahikset varmaan jotain lottovoiton luokkaa :) ) etenkin kun tuo hyper sai mut jo pelkäämään ihan todella, näin jo mielikuvissani kuinka joudun sairaalaan ja saan vielä jonkin veritulpan ja kuolen pois!
 
JS
Voi meitä, mullakin veritulpat ym käynyt mielessä jo monet kerrat :D

Koitetaan vaa pitää lippu korkealla ja toivoo et kummallaki nyt ekalla kertaa tärppäis :) Tuuhan kertoilee jos jotain oireita tms ilmaantuu :)
 
Ihanaa että joku muukin panikoi kaikkea mahdollista :)
Mulla pieni pettymyksen poikanen taas lisää tälle päivälle...tuli tuolta kassin pohjalta noi siirrosta saadut lappuset ja nyt vasta niitä katselin ja huomasin että tämä meidän ainokainen 8-soluisemmekin on sitten luokkaa 3!!! Ja lääkäri sanoi siirrossa sen muka olevan hyvä, silloin ei luokista puhuttu mitään. :(
 
JS
Juu paniikkia mä vedän joka asiasta (siis hoitoihin liittyen) :LOL:
Meille ei muuten ees sanottu "minkä soluisia" alkiot olivat, lääkäri vaan sanoi että kaikki alkiot ovat hyvälaatuisia :) Tiiä sitten...?
Mulla on eilen ja tänään tuntunu välillä hyvinki voimakkaita kipuja oikeella puolella alavatsassa/munasarjassa. Ja välillä juilii vasentakin puolta. :(
Pelottaa vaa et millon ne menkat alkaa... :|
Tulis vaan äkkiä tiistai niin sais varmuuden tähän. Teetkö kotitestin vai meetkö verikokeisiin?
 
ehkä vielä joskus: nuo alkioiden luokat eivät välttämättä vaikuta lopputulokseen mitenkään. Tältä palstalta muistan jo monta 3.luokan alkion vauvaa ja 4.luokastakin on vauvoja saatu, ihan terveitä ovat olleet. Meillä oli top-luokan alkio 2. icsissä ja eihän sekään raukka jaksanut tarrata. Nyt kokeilemme 3.luokan ja 4.luokan alkioilla, mikäli selviytyvät sulatuksesta. Toivotaan kuitenkin parasta :D
 
Fiilikset on ollu aika maassa ihan koko piina-ajan. Eikä ainakaan yhtään helpottamaan päin. Menkkaoloja on jo aika selvästi, tai sit johtuu jännityksestä joka mulla tekee ummetuksen. Huomenna olis sit veritestin aika, vaikka negaahan se sata-varmasti näyttää. Tänä aamuna tein piruuttani Clearbluen testin(joka näyttää joko + tai -) ja vaikka kuinka tiirailin niin negahan se oli. Pari kertaa jo kuvittelin että siinä joku haaleista haalein haamu olis, mutta menee kyllä toiveajattelun piikkiin. Mutta huomennahan se sit selkii lopullisesti. :(
 
JS
Voi että, jospa se veritesti näyttäis huomenna positiivista meille molemmille!!! :)
Ja hei tiiä vaikka se sun haalea haamu muuttuis plussaks :)
Mulla on klo: 8 aika jo sinne aamulla, mut vissii saan tuloksen vasta ke..Piinaa siis sinne asti ainakin!
Treffataan täällä viimeistään sit kun saatu tulokset :)
 
JS
Moi!

Tulinpa nyt sitten kertoo tuloksen... Ja se on positiivinen :) Tuntuu aika uskomattomalle ja ihanalle :heart:

Ehkä vielä joskus: Joko oot selvinnyt pettymyksestä ja valmiina kohti uusia tuulia?
 

Yhteistyössä