Onko muita piinailijoita?

Voi tyty86 =/

Ei hajuakaan, miten ajan sais kulkemaan rivakammin! Tämä on suoraan sanottuna ihan yhtä helvettiä!
Kehittelen itelleni oireita jos jonkinmoisia ja tänään on oireet muuttuneet enemmän menkkoihin viittaaviin. Esim. nipistely on muuttunutu enemmänkin jomotukseksi ym.
Yskimisen vaikutuksesta alkioitten kyydissä pysymiseen minulla ei oo mitään tietoa. Mutta itse kyllä paljonkin mietin just tuota kyydistä tippumista. Hyvä että kävelylenkille uskallan lähteä.

Mun tekis mieli niiiiin kovasti tehdä jo testi. Mutta eihän se mitään vielä näyttäis. Kp 23/26, dpo8, pp 6 (vai 7) Lasketaanko piinapäiväksi jo siirtopäivä vai sitä seuraava?
Minun pitäis ehkä perehtyä tuohon kemialliseen raskauteen. Onko siinä taustalla siis hoitoihin käytetyt hormonit vai? Ihmettelen tätä minun PAS:ia. Ei mitään lääkkeitä, ei edes lugeja!
 
Tyty86:lle iso voimahali!

Lumetar: nyt kun asian mainitsit, niin en mina oikeasti tiedakkaan, mita se kemiallinen raskaus tarkoittaa... heh.... Joka tapauksessa hcg:ta siina mitataan eli raskaushormonia, ja sehan nousee ainoastaan jos on jotain kiinnittymista tapahtunut kohdun seinamaan, mutta raskaus mennyt kuitenkin kesken ja hormonia on viela vahan veressa kun testataan, muttei tarpeeksi jotta vois paatella normaaliksi raskaudeksi. En siis usko etta laakkeilla on mitaan tekemista tuon hcg:n kanssa. Laakkeet voi sita vastoin kuulemma aiheuttaa pissatesteihin vaaria plussia, joten niita olenkin valttanyt kuin ruttoa...

Juu, ajan kuluminen on piinallista. Viela viikko!!
 
Voimahalit täältäkin tytylle <3.

Oon ollut nyt muutaman päivän täältä pois ku on ollut niin kiirusta. Sairaslomalta heti täysillä työntekoon, vaikka pitäs malttaa ottaa vielä vähän kevyemmin. Työ on vaan melko fyysistä, et nosteluja ja ponnisteluja tulee väistämättä. Oon kuitenkin yrittäny välttää niitä jos suinkin mahdollista. Toivotaan ettei se heikennä mahdollisuuksia.. On kuitenkin päivät menny huomattavasti nopeempaa kun on ollu tekemistä.

Lumetar: mullakin on alkanut olla vähän menkkamaisia kipuja. Onkohan se hyvä vai huono merkki? Oon myös miettiny, et onko se eka piinapäivä siirtopäivä vai mikä päivä? Oisko jollain konkarilla tähän vastaus? :)
 
Heiii valoa! Kiva kuulla sinusta! Kuulostat ihan kuin oltais samassa työpaikassa :D
Minä en oikein enää tiedä mitä nämä tuntemukset on! Mutta aiemmin kp23 on tuonut tullessaan tuhrua.. En vaan haluais liikaa innostua. Josko varovaisesti sunnuntaina tikkuun pissais. Jokatapauksessa verikokeen käyn sitten 2.2. Minkä sitä luonnolleen voi :D
 
heippa! :wave: piinailija liittyy mukaan. eli toinen inssi tehty viime viikon torstaina. päänsärkyä on ollu sunnuntaista alkaen, sekä palelua ja röyhtäilyä. lämmötki ovat koholla ja mikä kummallisinta joka kierrossa tuntuvat tissikivut eivät oo alkaneet. lantionseutua vihloo kummasti...ja Paljon! ja vielä pitää niinki tyhmä olla ja pissiä tikkuun kun pp on 7 ja haamuhan siihen tuli. Pregnylkin voi siis vielä näkyä ja nyt en meinaa tän pääni kans kestää kun mietin että oonko raskaana vai en!! Jokatapauksessa maanantaina uusintatesti jos ei täti oo etuajassa jo kurvaillu paikalle. maanantaina siis dpo 11 :)
 
Viimeksi muokattu:
Dinaho: Tervetuloa piinailemaan! :)

Lumetar: Onko sinullakin kaiken hyvän lisäksi 3-vuorotyö? :) Tänään olen just menossa yöksi töihin. Toivon vaan, ettei elimistö mee entistä enemmän sekasin. Nukkuminen ollut hoitojen aikana niin ja näin.. Normaalisti jaksan töissä hyvin, eikä nostelut ja ponnistelut ole tuntuneet raskailta, vaikka pienikokoinen olenkin. 3-vuorotyökään ei ole tuottanut ongelmaa. Nyt hoitojen aikana on tuntunut, ettei energia vaan kertakaikkiaan riitä. Ihan rättipoikki aina työvuoron jälkeen. Toivottavasti energiat palailee pikku hiljaa :) Apua, ku mäkin olen niin malttamaton. Ensin päätin, etten todellakaan ala testailemaan ennen aikojaan. Nyt on alkanu hiipimään mieleen ajatus, et pitäskö sittenkin testata jo vaikka alkuviikosta. :) Viikko on niiiin pitkä aika..
 
Dinaho Tervetuloa minunkin puolesta :) Jaettu piina on pienempi piina.. Yeah right! :D

Valoa Luojan kiitos ei ole 3-vuorotyötä! Mutta joka aamu kello herättää ennen kukon pierasua! Mutta nostelua on ihan liikaa :/
 
Viimeksi muokattu:
Lumetar: sita makin etta alkoko ihan kunnolla? Sullahan olis virallinen testipaiva vasta 2.2. niinku mullakin. Eiko joskus voi tulla vuotoa vaikka raskaus olisikin alkanut? Aiotko testata viela torstaina, vai oliko taa nyt tassa?
Iso hali joka tapauksessa! Pelottaa itseakin toi tuleva testipaiva.... mitaan oireita ei oo ilmassa, ehka pienta arkuutta alavatsalla ja sit parina paivana on ollu kirkasta limaa pikkuhousussa. Mitahan lie se on? Ei oo ollu aikasemmin...
 
Täällä myös yksi piinailija, jolla testipäivä 2.2!
Takana vuosikausien lapsettomuus, mutta hoitoihin ei vain tullut aikaisemmin mentyä... Ikää miehelläni ja minulla molemmilla reippaasti yli 30.
Hoidot aloitettiin meillä viime syksynä suoraan IVF:llä.
Syksyllä siis 1. IVF josta tuoresiirto -> nega. Pakkaseen saatiin 3 munasolua.
1. PAS -> nega, ja nyt siis menossa 2. PAS, josta testipäivä 2.2.
Käytössä: zumenonitx3, lugetx3, diforminx2 ja foolihappox1. Diforminia syön hoitojen aikana sen takia, koska olen reippaasti ylipainoinen (ylipainosta huolimatta kuukautiseni ovat kuitenkin olleet aina säännölliset).
Koko tämän viikon on ollut menkkamaisia kipuja, välillä kunnon viiltoja tuntunut munasarjojen seudulla. Perjantaina tuli illalla aivan mieletön päänsärky (itselläni päänsärkyä yleensa tosi harvoin). Öisin olen myös välillä herännyt siihen, että vatsaan ottaa tosi kipeää. Lämmöt ollut jo usean päivän ajan 37,2 tai 37,3, joka voi kyllä olla lugeistakin johtuvaa...
Tänään en sitten enää malttanut olla tikkuun pissaamatta, ja sieltä tuli haamu, elämäni ensimmäinen!!!! :heart:
Nyt vain kovasti toivotaan, että haamu siitä voimistuisi, eikä ainakaan katoaisi! Testaan varmaan joka päivä tästä eteenpäin sinne torstaihin asti :LOL:
 
blackangel, tervetuloa piinailemaan. Ja onnea haamusta! Toivottavasti viiva vielä vahvistuu. :) Melkeen sama piinapäivä meillä :) Mullakin ollut jo useamman päivän ajan menkkamaisia kipuja. Ne tulee vähän aalloittain. Olin välilä jo ihan varma, et tämä oli tässä, mut vielä ei oo kuitenkaan menkkoja näkyny. Toivon niin paljon että myös pysyy poissa! Mulla välillä myös lämmöt 37,0-37,2. Testasitko muuten aamuvirtsasta? Jokohan uskaltasin itsekin testailla.. Millon sulla oli siirtopäivä? Osaatko sanoa, että aletaanko piinapäivien lasku siirtopäivästä? Mulle vielä hieman epäselvää..
 
Moips!
Juu ihan kunnolla alkoi ja ajallaan.
Kp 24/26 alkoi tuttuakin tutumpi tuhru ja tänään kp 26/26 alkoi vuoto kuin kellolleen. Uskokaa pois, tämä oli tässä. Sen olen viimesten viiden vuoden aikana kyllä oppinu..
Virallinen testipäivä on 2.2. mutta pitää kysyä polilta onko sinne aivan pakko mennä. Aiemmilla kerroilla olen saanut jättää käymättä. Ja eiku uutta PAS:ia odottelemaan.

Onnea blackangel! :)

Ps. Siirtopäivä on pp0. Selvis tuolta lyhenteet-ketjusta :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Lumetar, ja tsemppiä uuteen yritykseen! Olo on vielä kovin epäuskoinen, mutta kuitenkin toiveikas, ikänään kun en ole haamua(kaan) aikaisemmin saanut, vaikka tikkuja mahtuu vuosien varrelle kymmeniä :)

valoa: Mulla on siirto tehty 19.päivä, eli tänään pp10 menossa. En ottanu aamuvirtsasta, vaan päivä, ja edellisestä wc-reissusta oli aikaa vain 3 tuntia. Huomenna otan aamusta, niin näkee onko eroa kuinka.
 
Lumetar: :hug: Parempaa onnea ensi kiertoon. Saa nahda miten tassa itselle kay. Tosiaan arkuutta alavatsalla on. Pelottaa vessassa kayminen...

Blackangelille Onnittelut haamusta!! Jannittavaa varmaan nahda vahvistuuko viivat. :)
 
Kiitos Dreamer74 :) Aamulla testasin uudelleen, ja samanlaista haamua näytti, kun eilenkin, tänään siis pp11.
Eilen illalla iltapalan jälkeen, kun katselin telkkaria, niin ihmettelin outoa makua suussa... Hetken piti miettiä, että mikä se on ennenkun tajusin sen olevan metallin maku :confused: Ei muutakun googlettelemaan, ja alkuraskauden aikana kuulemma voi tuota metallin makua esiintyä :O
 
Tein vähän aikaa sitten Clearbluen digitestin, ja positiivinen se oli :heart:
Raskaana 2-3 oli tulos. Fiilikset on kyllä aika uskomattomat!!! =)
Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä mukana, ja että kaikki on muutenkin hyvin. Eli seuraavat huolenaiheet heti mielessä :D
 
Mahtavaa blackangel, että varmistu!! Nyt nautit olosta ja työnnät hetkeksi huolet syrjään. :)

Dreamer74: Miten sun kävi?


Täällä alkaa olla jo toivo menetetty. Testasin pp8, et onko pregnyl jo poistunut ja negaa näytti. Pp10 testasin uudestaan ja siihen ilmestyikin viiva, haalea, mutta selkeä viiva kuitenkin. Eilen ( pp13) testasin vielä uudestaan, mutta siihen ei enää tullutkaan mitään. Olihan se pettymys.. Mitenhän se näin meni?? Olin varautunut, että eka hoito ei vielä tuota tulosta, mutta haamuviivan jälkeen mieli kai lähti laukkaamaan liikaa ja odotukset kasvo. Nyt tiputtiin kovaa ja korkealta.. Sitten alkaa uus piinailu, eli seuraavan hoitokerran odotus. Kuinka pian te ootte päässeet eka PAS:iin? Mun pitää odottaa kaksi tai kolme normaalikiertoa.
 
Valoa: iso hali sinne ja tsemppia yritykseen... Vielako testailet vai odotteletko etta uusi kierto alkaa? Mina olisin paassyt heti seuraavasta kierrosta PASsiin taalla Jenkkilassa, mutta pidettiin parin kuukauden tauko.

Blackangel: onnittelut!

ja ON: meidan veritesti oli positiivinen! olen varovaisesti onnellinen tasta tuloksesta, mutta kova on pelko etta pysyyko tama matkalainen kyydissa.... maanantaina mennaan viela uusinta kokeeseen, jossa nahdaan etta hormoni tasot varmasti on nousussa, eika laskussa niinkuin viime yrityksessa (jossa kemiallinen). Talla kertaa hcg oli kylla reilusti koholla, joten ei oo edes lahtotilanne sama kun viimeksi. Huh, huh. Aika uskomaton fiilis.

Mina taidan siis toistaiseksi poistua taalta piinailijoitten palstalta... :)
 
Dreamer74, se oli kuin olikin plussa. Tänään testasin vielä varmuuden vuoksi uudelleen ja plussa pärähti testiin. Olo on niin onnellinen tästä. Nyt vaan peukut pystyyn, että molemmilla pysyy kyytiläiset mukana. JS, tervetuloa tänne piinailemaan. Tämä lista on tainnu nyt vaan vähän hiipua, kun kaikki tällä listalla olleet on tainneet jo piinailunsa piinata. Vaikka piinaahan tämä vieläkin on, kun kaikki on vielä niin alussa. Millanen tilanne sulla? :)
 

Yhteistyössä