Onko muita naisia, jotka eivät kaipaa seksiä elämäänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
OOO vastasi Imperalille.

Ja aloituksen tein ihan mielenkiinnosta onko muita, jotka eivät kaipaa seksiä. Minä en kaipaa.

Etkä ilmeisesti halua tehdä asialle mitään vaikka mies kärsisi?

Mies ei kärsi. Ymmärtää että haluttomuus tulee osittain synnytyksistä ja niiden aiheuttamista vaurioista. Ehkä alan taas jossakin kohtaa haluamaan, ehkä en. Ei tätä haluttomuutta voi lähteä noin vain parantamaankaan.

Ootko ihan varma?Vai onko sun olettamus?

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
OOO vastasi Imperalille.

Ja aloituksen tein ihan mielenkiinnosta onko muita, jotka eivät kaipaa seksiä. Minä en kaipaa.

Mies ei kärsi. Ymmärtää että haluttomuus tulee osittain synnytyksistä ja niiden aiheuttamista vaurioista. Ehkä alan taas jossakin kohtaa haluamaan, ehkä en. Ei tätä haluttomuutta voi lähteä noin vain parantamaankaan.

Ootko ihan varma?Vai onko sun olettamus?

Tottakai mies kärsii, kuka terve mies ei kärsisi. Ap pettää itseään.

OOO vastasi Imperalille.

Ja se, että mies kärsii, on muutaman palstakommentoijan mielipide, ei totuus! Ap:n kommentti oli, että asia on selvä ja yhdessä ymmärretty. Miettikää nyt tätä "realismia" tällä palstalla, tsiisus. Kaikki tiedetään paremmin kuin henkilöt itse.

Pitäis säätää sellanen laki että sais syytteen jos pihtaa ja sitäpaitsi pihtaaminen on syntiä.
Mua haluttaa ja niin saa luvan haluttaa äijääkin taikka sillä ei tee mitään.Olen varmasti edellisessä elämässäni ollut mies kun halut on vielä edelleenkin ja mulla leviää pää jos vieressä makaa mies jolta haluan munaa ja en sitä saa.
Seksi kuuluu normaaliin terveeseen parisuhteeseen se on fakta.Joskus vähän harvemmin ja joskus viidesti päivässä mutta jos jompi kumpi suhteessa pakottaa toisen selibaattiin niin sen pakottajan saisi ampua.Olen puhunut,jag har talat.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:
Pitäis säätää sellanen laki että sais syytteen jos pihtaa ja sitäpaitsi pihtaaminen on syntiä.
Mua haluttaa ja niin saa luvan haluttaa äijääkin taikka sillä ei tee mitään.Olen varmasti edellisessä elämässäni ollut mies kun halut on vielä edelleenkin ja mulla leviää pää jos vieressä makaa mies jolta haluan munaa ja en sitä saa.
Seksi kuuluu normaaliin terveeseen parisuhteeseen se on fakta.Joskus vähän harvemmin ja joskus viidesti päivässä mutta jos jompi kumpi suhteessa pakottaa toisen selibaattiin niin sen pakottajan saisi ampua.Olen puhunut,jag har talat.

Tää on ihan ku mun suusta.Sä sanoit sen hyvin suoraan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:

Tää on ihan ku mun suusta.Sä sanoit sen hyvin suoraan :flower:

Samaa mieltä myös täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
OOO vastasi Imperalille.

Ja se, että mies kärsii, on muutaman palstakommentoijan mielipide, ei totuus! Ap:n kommentti oli, että asia on selvä ja yhdessä ymmärretty. Miettikää nyt tätä "realismia" tällä palstalla, tsiisus. Kaikki tiedetään paremmin kuin henkilöt itse.

Hyvin sanottu.

Ja jos Markiisi olisi viitsinyt lukea hieman tarkempaa, niin olisi ymmärtänyt, että me olemme miehen kanssa KESKUSTELLEET. Se kun on se parisuhteen yksi eteenpäin vievä voima. Ei seksi.

niin että ap nyt hampaat irvessä antamaan miehelle,kun palstalaiset sanoo että mies kärsii ja sut saisi ampua kun et olekkaan mikään pano jänis.

voi helvetti ap:lla on ihan yhtäläinen oikeus olla haluamatta kuin haluta.eiköhän aikuinen ihminen osaa itse päättää asioistaan ja jos miehen kanssa ei mene ajatukset yksiin niin voihan siitä lähteä läppäseen,vittuako sitä märehtimään.
saahan se mieskin haluta,ei sitä kukaan oo ampumassa.

"Aseksuaalisuus eroaa selibaatista siten, että selibaatti on henkilön päätös pidättäytyä seksistä, mutta aseksuaalilla ei ole alun perinkään halua, mistä kieltäytyä...Seksistä saatava fyysinen nautinto ei liity millään tavalla tunteisiin, mitä ihminen tuntee partneriaan kohtaan, vaan ainoastaan siihen, mitä hän tuntee seksiä kohtaan." Nämä tuolta Wikistä. Haluttomuus ei yhtenä piirteenä kai tee kenestäkään sen sairaampaa kuin yliseksuaallisuus, bi-seksuaalisuus, homoseksuaalisuus? Kaikenlaista seksiä voi "käyttää" myös sairaalla tavalla. Jos on mieleltään jo muutenkin jotenkin vinksallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
"Aseksuaalisuus eroaa selibaatista siten, että selibaatti on henkilön päätös pidättäytyä seksistä, mutta aseksuaalilla ei ole alun perinkään halua, mistä kieltäytyä...Seksistä saatava fyysinen nautinto ei liity millään tavalla tunteisiin, mitä ihminen tuntee partneriaan kohtaan, vaan ainoastaan siihen, mitä hän tuntee seksiä kohtaan." Nämä tuolta Wikistä. Haluttomuus ei yhtenä piirteenä kai tee kenestäkään sen sairaampaa kuin yliseksuaallisuus, bi-seksuaalisuus, homoseksuaalisuus? Kaikenlaista seksiä voi "käyttää" myös sairaalla tavalla. Jos on mieleltään jo muutenkin jotenkin vinksallaan.

Aseksuaalisen pitäisi siis löytää toinen kaltaisensa eikä laittaa toista osapuolta suotta kärsimään.

Palstalla kaikki mikä poikkeaavaltavirran tuntemuksista on sairasta ja saisi ampua. Ahdasmielistä, mutta tälläisen käsityksen saa - eikä vain tästä ketjusta.

Näinhän tää menee. Mutta edelleen olen sitä mieltä että parisuhdeasioissa ei voi olla itsekäs. Kun kyse ei ole kohdallasi siitä aseksuaalisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Palstalla kaikki mikä poikkeaavaltavirran tuntemuksista on sairasta ja saisi ampua. Ahdasmielistä, mutta tälläisen käsityksen saa - eikä vain tästä ketjusta.

Näinhän tää menee. Mutta edelleen olen sitä mieltä että parisuhdeasioissa ei voi olla itsekäs. Kun kyse ei ole kohdallasi siitä aseksuaalisuudesta.

Kuinka olen itsekäs jos miehen kanssa olemme keskustelleet, hän ymmärtää ja on ok asian kanssa?Huh,huh

Eikä edes valtavirran, vaan muutamien. Osa tästäkin keskustelusta on kuitenkin ollut ihan loogistakin, ajoittain =)
Ja Yksvaan: jos toinen kärsii, niin asiaa varmaan yhdessä pyritään hoitamaan. Aseksuaalisuus on toisaalta kovin äärimuoto ja haluttomuutta on paljon enemmän ihan muista syistä. Voi kärsiä -jos siitä nauttii- tai voi pyrkiä tekemään asialle jotain. Sillä tarkoitan jotain muuta kuin toteamista: anna vittu pillua/munaa tai mä lähden vieraisiin senkin lahna/homo.

Kuinka olen itsekäs jos miehen kanssa olemme keskustelleet, hän ymmärtää ja on ok asian kanssa?Huh,huh

ja mies ei olisi yhtään itsekäs jos vaatisi ja haluaisi seksiä vaikka toisella ei tee mieli?
nämä haluttomuus asiat on sellasia,että tuskinpa loppuelämää kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ja mies ei olisi yhtään itsekäs jos vaatisi ja haluaisi seksiä vaikka toisella ei tee mieli?

Miten olisi kompromissit PARIsuhteessa?

PARIsuhteessa pitää myös toista ymmärtää ja olla tukena. Sitä paitsi, jos mies oikein kovasti haluaa niin onneksi teitä halukkaita ämmiä löytyy joiden äijät ei suostu teille kotona antamaan :D

Miten olisi kompromissit PARIsuhteessa?

miten mitään kompromissiä voi tehdä,jos ap on friikki joka sietää ampua.kai nyt ap:n miehellä kaksi tervettä kättä on että hoitelee itse itsensä vai pitääkö siihen vaimon apua saada?eikö se silloin ole alistamista jos akalla pitää ottaa suihin vaikka ei tee mieli että mies pysyy hyvällä päällä?itse koen asian näin.
mikä olisi sinun mielestä kompromissi tällaiseen asiaan?

miten mitään kompromissiä voi tehdä,jos ap on friikki joka sietää ampua.kai nyt ap:n miehellä kaksi tervettä kättä on että hoitelee itse itsensä vai pitääkö siihen vaimon apua saada?eikö se silloin ole alistamista jos akalla pitää ottaa suihin vaikka ei tee mieli että mies pysyy hyvällä päällä?itse koen asian näin.
mikä olisi sinun mielestä kompromissi tällaiseen asiaan?

Jokainen tietää että ei ole sama asia pidemmän päälle hoidella itseään, kun sen tekee toinen. Ainakin toivon niin.
Molempien pitää vaan opetella löytämään se yhteinen sävel ja ap:n halut, noin ne ei ainakaan hoidu, se on varmaa.

Ps. tekstiäsi olisi kivempi lukea jos panostaisit isoihin kirjamiin lauseiden alussa.

Yhteistyössä