Onko muita naisia, jotka eivät kaipaa seksiä elämäänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ja mua ottaa ja pirusti miesten puolesta päähän, ku on sellaisia akkoja, jotka ei viitti reikäänsä antaa koskaan ja kumminkaan ei päästä miestään vieraisiin luvalla. Hulluja akkoja

Mua ottaa päähän miehet jotka eivät mene sinne vieraisiin vaikka lupakin olis.

Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Kysymys. Mitä tekee naisella, jolta ei saa seksiä? Ei sitten niinku ytikäs mitään.

Vaikka rakastaa ja huomioi muuten :) täällä tilanne on että vaimon ei tee mieli tällä hetkellä. Eikä se minua häiritse.

Hienoa. Ehkäpä se jolleen sopii, toisille ei. Miks toisen pitäisi kärsiä siitä, jos toinen ei halua?

Eli on pakko antaa vaikka ei halua ? Vittu sä olet sekaisin.
Niinkö mä sanoin? Opettele VITTU LUKEE. Esitin kysymyksen, että onko pakko olla ilman, jos ei halua???

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Tajuuko imperial-herrasmies, että kaikki eivät halua koko ajan? Edes kaikki miehet eivät KÄRSI jos jää pari päivää väliin? Ja onko mahdoton ajatus, että eukko on muutakin kuin panoreikä? Toivottavasti roikut tällä palstalla vain mielenkiinnosta, ettei sulla ole lapsia, joihin noita viehättäviä ajatuksiasi kylvät kasvamaan!
Luojan kiitos on lapsia, mutta valitettavasti en niitä sinulle soisi sun suppeine ajatuksineen. Kyse ei ole päivästä, kahdesta eikä edes kolmesta, vaan huomattavasti pidemmästä ajasta. Jos toinen päättä yksipuolisella päätöksellä alkaa selibaattiin, niin minkä takia myös "osaton" joutuu kärsimään tästä päätösestä? Voitko selventää kantasi tähän.

Kylllä tekin ootatte, että ukot lähtee teidän kanssa kukkia ostaa, kaupoille tai minne nyt vaan vaikka miehiä ei useinkaan kiinnosta. Sitten jos ilmoitetaan, että ei huvita paskaakaan, niin kauhee piipitys ja valitus. Mut autas vaan, ku seksiä ei irtoo, niin siitä asiasta ei puhuta. Missä mättää?

En tunnista itseäni, mutta en ehkä kuulukaan siihen naiskuvaan, joka sulla on. Luojalle siitä kiitos.
Mun ei tulisi mieleen viedä miestä väkisin kukkaostoksille, enkä valita oikeastaan juuri mistään. Ei ole aihetta. Asiat sujuvat ilmankin. Mutta sellainen suhde ei tietysti ole sinulle todellisuutta, ikävää, et ole tainnut sellaista kokea edes itse lapsena. Näin se perintönä sitten kulkee. Kun tajuaisit aikuisena sen lopettaa ja päästää lapsesi helpommalla, muttet taida olla siihen tarpeeksi aikuinen. Jos sulla on tyttöjä, niin vilkaisepa sitä prinsessaasi ja mieti jos hänen tuleva miehensä puhuisi hänestä tähän sävyyn joskus? Olisiko tyttäresi pelkkä pillu, jonne kuka vaan saa mennä, koska pihdata ei sovi? Hui kun mua oikein puistattaa. Ei näistä väittelyistä tule kuin itselle kauhea olo. Pitäisi lopettaa, mut koukku on jo tarttunut :(

Mä en ennen olis uskonu, että tällasta vaihetta tulee näin aikaseen mutta en kaipaa just nyt :snotty: Puol vuotta ollut ilman ja musta tuntuu, että vois mennä helposti pari vuottakin ilman. Tosin yks läheltä piti-tilanne on ollu :ashamed: :D

Tajuuko imperial-herrasmies, että kaikki eivät halua koko ajan? Edes kaikki miehet eivät KÄRSI jos jää pari päivää väliin? Ja onko mahdoton ajatus, että eukko on muutakin kuin panoreikä? Toivottavasti roikut tällä palstalla vain mielenkiinnosta, ettei sulla ole lapsia, joihin noita viehättäviä ajatuksiasi kylvät kasvamaan!
Luojan kiitos on lapsia, mutta valitettavasti en niitä sinulle soisi sun suppeine ajatuksineen. Kyse ei ole päivästä, kahdesta eikä edes kolmesta, vaan huomattavasti pidemmästä ajasta. Jos toinen päättä yksipuolisella päätöksellä alkaa selibaattiin, niin minkä takia myös "osaton" joutuu kärsimään tästä päätösestä? Voitko selventää kantasi tähän.

Kylllä tekin ootatte, että ukot lähtee teidän kanssa kukkia ostaa, kaupoille tai minne nyt vaan vaikka miehiä ei useinkaan kiinnosta. Sitten jos ilmoitetaan, että ei huvita paskaakaan, niin kauhee piipitys ja valitus. Mut autas vaan, ku seksiä ei irtoo, niin siitä asiasta ei puhuta. Missä mättää?

En tunnista itseäni, mutta en ehkä kuulukaan siihen naiskuvaan, joka sulla on. Luojalle siitä kiitos.
Mun ei tulisi mieleen viedä miestä väkisin kukkaostoksille, enkä valita oikeastaan juuri mistään. Ei ole aihetta. Asiat sujuvat ilmankin. Mutta sellainen suhde ei tietysti ole sinulle todellisuutta, ikävää, et ole tainnut sellaista kokea edes itse lapsena. Näin se perintönä sitten kulkee. Kun tajuaisit aikuisena sen lopettaa ja päästää lapsesi helpommalla, muttet taida olla siihen tarpeeksi aikuinen. Jos sulla on tyttöjä, niin vilkaisepa sitä prinsessaasi ja mieti jos hänen tuleva miehensä puhuisi hänestä tähän sävyyn joskus? Olisiko tyttäresi pelkkä pillu, jonne kuka vaan saa mennä, koska pihdata ei sovi? Huo kun mua oikein puistattaa. Ei näistä väittelyistä tule kuin itsele kauhea olo. Pitäisi lopettaa, mut koukku on jo tarttunut :(

Huomaatkos pässi, että puhut nyt ihan toisesta asiasta?

Esitin siis kysymykseni, jotta sinunki kaltainen dille tajuaa. Jos toinen ei halua, asia on ok. Miksi se ei ole ok jos toinen haluaa?

Meillä on niin, että mies ei halua. Ollaan puhuttu asiasta moneen kertaan ja hän ei vain halua seksiä kuin joskus harvoin. Viimeisen vuoden aikana on sitä halunnut viisi kertaan. Mä taas haluaisin vaikka joka toinen päivä, mut tyydyn sit hoitelemaan itseni. Ei ole mun mielestä normaalia, mutta lohdullista kuulla että muitakin samanlaisia voi olla. Mies ei ole pettävää tyyppiä enkä sitä hänestä uskoisikaan. Itse oon jo usean vuoden ajan ajatellut, että hommaan kohta toisen miehen, mut tiedän ettei niin tule tapahtumaan koskaan. En pystyisi siihen.

Huoh.

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Kyllähän kuka tahansa fiksu ihminen ymmärtää että lyhyet seksittömät kaudet ovat normaaleita, elämässä kun voi tapahtua mitä vaan. Mutta jos puhutaan jo VUOSISTA, ei se ole enää normaalia, varsinkin, kun toinen osapuoli ihan selvästi haluaa. Ap vakuutti että mies on tosi tyytyväinen, mutta silti myönsi että mies haluaa seksiä. Ongelmia tulee olemaan, jos ei asiaa saada puitua kunnolla. En käsitä toisen pakottamista selibaattiin (ja ei, ratkaisu ei tietenkään ole antaa väkisin, vaan keksiä sellainen ratkaisu johon molemmat ovat tyytyväisiä).
Meillä kaveripiirissä juuri pariskunta erosi kun rohkaistiin miestä ajattelemaan itseään. Ei ollu saanu 4 vuoteen ja alkoi katkeroitua. Nyt molemmat ovat tyytyväisiä kun erosivat.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitenkähän palstatohtorit lähtisivät naisen haluttomuutta ratkaisemaan? Sekö sitten lähentää seksiin, että miehen kanssa istutaan jonkun sortin seksuaaliterapeutin luona repimässä mahdollisia haavoja auki niin että naiselle tulee henkisesti raiskattu olo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitenkähän palstatohtorit lähtisivät naisen haluttomuutta ratkaisemaan? Sekö sitten lähentää seksiin, että miehen kanssa istutaan jonkun sortin seksuaaliterapeutin luona repimässä mahdollisia haavoja auki niin että naiselle tulee henkisesti raiskattu olo?

Jos siis on sellaisia henkisiä traumoja että ajattelet niiden setvimisen tuottavan raiskatun olon, eikö siinä jo mielestäsi ole terapian paikka? Onko sulla hyväksikäyttöä taustalla? Kyllä minä todellakin suosittelen terapiaan menemistä, en tarkoita välttämättä pariterapiaan, vaan ihan itsekseen omia traumoja selvittämään. ITSESI takia, ja siten myös perhe-elämäsi ja parisuhteesi takia. Ei tässä kukaan sua nyt automaattisesti syyllistä, mutta hieman valahdat tuonne uhrin osaan, joka sekin kertoo, että puhuminen voisi auttaa. Varmastikin itse haluat selvittää mahdollisen negatiivisen suhtautumisesi seksiin, ja parantaa omaa itsetuntoasi ja parisuhdettasi? Vai ihanko rehellisesti olet täysin tyytyväinen nykytilanteeseen? Miksi teit alotuksen?

Haluaminen ja haluttomuus ovat molemmat ok, hyväksyttäviä piirteitä ihmisissä kuten ruskeasilmäisyys tai pisamaisuus! Jos sanotaan, että naisella, jolta ei saa pillua, ei ole mitään virkaa, niin kommentti on vähintäänkin arveluttava. Ja sellainen, josta voi olettaa naisena hermostuvan. (Jos mies ei osaa tehdä kiinalaista klitoristemppua, niin sen voi polttaa pihasaunassa? ).
Jos seksittömyys on parisuhteessa käsitelty, todettu sen olevan tällä hetkellä ok tilanne molemmille, niin miksi on pakko käydä vankäämään, ettei se voi mitenkään sitä miehelle olla ja kyllä nyt on ymmärretty väärin, varmasti pettää jne.? Onhan täällä jopa yksi mies todennyt ettei naisen haluttomuus ole tällä hetkellä ongelma! Osa ajattelevista ihmisistä elämänkokemuksellaan tietää, että elämään kuuluu kaikenlaisia vaiheita, ehkä sen imperialkin kasvaessaan oppii.

Minä luulen, että moni nainen olisi halukkaampi, jos ne miehet osaisivat huomioida sen naisen muutenkin kuin seksiobjektina. Nainen kaipaa muutakin kuin sitä pelkkää seksiä, hyväilyjä, puhetta ja kaikenlaista positiivista huomiota.
Minä exälle yritin monta kertaa sanoa, että mun seksihaluat voisivat olla huomattavasti paremmat, jos toinenkin antaisi jotain, eikä vaan nurisisi ja odottaisi sitä itse seksiä. Olisi se kiva, jos mies töistä tullessa lausuisi jonkun kohteliaisuuden tai kertoisi että ruoka on hyvää tai joskus hieroisi vaimonsa kipeitä jalkoja. Meillä kun oli niin että mun olisi pitänyt hieroa miehen jalkoja, kun hän tekee niiiin raskasta työtä, mutta ei hänen tartte mun hikisiin jalkoihin koskea. Ei sitä kukaan nainen pitemmän päälle jaksa, eikä sitä haluakaan, kun tuntee itsensä täysin mitättömäksi piiaksi.

miten sitten jos seksittömyys parisuhteessa johtuu miehen käytöksestä.jos antaa niin seuraavana päivänä alkaa ruikutus että saisiko sitä,tunkee käsiä haaroihin tai jos menee viereen niin luulee automaattisesti että haluan seksiä enkä läheisyyttä.

jos päivällä hymyilee tai on muuten iloinen niin mies illalla sanoo että eikö sitä pantas,sanon että olen väsynyt tai ei nyt kiinnosta niin saa raivarit että miten sulla nyt ei tee mieli,kun päivällä hymyilit siihen malliin että illalla irtoaa.

muuan vuosi sitten meni niin että mies sai aina kun halusi vaikka tappelun kautta ja piti hereillä aamuun asti tai siis tasan niin pitkään että annoin.muutenkin on käytös ja puhe sitä luokkaa että normaalia seksiä ei oo ollu koskaan.ei oikein jaksa päivät pitkät kuunnella kuinka haluttaa ja panettaa.monesti ei oo kuulemma kahteen viikoon saanu vaikka olisi edellisenä iltana saanut.teen itse monesti myös aloitteen mutta pikku hiljaa on kyrsä kasvanut otsaan ja ei enää jaksa,kun parisuhteessa meillä ainoa läheisyys on seksiä,ei voisi kuvitellakkaan että menee sohvalle viereen köllöttämään ja pidetään vain kiinni toisista kun toinen alkaa hinkkaamaan ja huohottamaan korvaan.

mä annoin miehelleni seksiä monta vuotta ihan velvollisuudentunnosta. Mies juo joka ilta kaljaa, henkilökohtainen hygienia heikkenee koko ajan, käy käsiksi lapsiin, ei muista kenenkään merkkipäiviä tai joulua mutta vittuilee joka sentistä joka käytetään ruokaan tai muuhun turhuuteen. Halusin säilyttää kokonaisen perheen.
Lopetin säälistä antamisen kun tajusin ettei tuommoinen sika ikinä muutu, äitienpäivänä loppui kun pikkuiset ihmettelivät miksei meillä ole edes äitienpäiväkakkua ja tämä kalsarisankari sohvanpohjalta sanoi ettei häntä kiinnosta mitkään juhlat. Lapset itkivät kun olisivat halunneet juhlia, aivan kuten muutkin. Meillä ei ole mikään kuten muilla, mut on helvetin itsekäs kaljasieppo, josta kukaan ei pidä. Nyt siitä ei pääse edes eroon, kun juoksee perässä kuin puudeli. Hakisipa se itselleen uuden naisen, voin olla lapsenvahtina et saa panna ihan sielunsa kyllyydestä. Voin vaikka laittaa romanttisen illallisen, kunhan se perkele häipyy mun elämästä ja tunkee pilinsä ihan mihin tahansa muualle kuin minuun.

Jos seksittömyys on parisuhteessa käsitelty, todettu sen olevan tällä hetkellä ok tilanne molemmille, niin miksi on pakko käydä vankäämään, ettei se voi mitenkään sitä miehelle olla ja kyllä nyt on ymmärretty väärin, varmasti pettää jne.? Onhan täällä jopa yksi mies todennyt ettei naisen haluttomuus ole tällä hetkellä ongelma! Osa ajattelevista ihmisistä elämänkokemuksellaan tietää, että elämään kuuluu kaikenlaisia vaiheita, ehkä sen imperialkin kasvaessaan oppii.

Kyllä. Missä vaiheessa se tällä hetkellä muuttuu "ei ikinä"? Kuten tuolla sanoin, fiksu tajuaa elämään kuuluvan trällaisiakin vaiheita. Ne pitää osata tunnistaa eikä niihin voi jäädä nojaamaan sillä periaatteella "no kun ei olla viimeseen 7 vuoteenkaan."
Itse en ainakaan syyllistä naisia lainkaan, tietenkään, miksi te vähemmän seksuaaliset naiset aggressiivisesti asetutte uhreiksi? Haluttomuus viestii jostain toisesta ongelmasta, henkisestä, fyysisestä jne jos se jatkuu pitkään. Tästä kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
OOO ei osaa vastata Imperialle? Ihme...

Tätäkö kysymystä tarkoitit? "Jos toinen ei halua, asia on ok. Miksi se ei ole ok jos toinen haluaa?"
Vastasin jo, että haluttomuus ja halukkuus on molemmat ok, ehkä kirjoitit oman kysymyksesi ennenkuin omani ehti ruudulle? Jos haluaa, ja ottaa väkisin, niin sehän on todella eri asia ja ei-hyväksyttävä, koska silloin kyseessä on raiskaus... Siinä ei kauheasti epäselvää. Jos haluaa, eikä saa, ja menee sillä oikeudella vieraisiin, niin sekin on taas moraalisesti arveluttavaa eikä todennäköisesti paranna olemassaolevaa pari- ja seksiushdetta tippaakaan. Poikkeuksia aina on, osa kun saa kiksinsä niin monenlaisista asioista. Onko oikeus käydä naimassa kehitysvammaista, joka ei osaa sanoa ei, koska itse haluaa. Onko oikeus paljastella itseään lapsille, jos se kiihottaa ja itse haluaa? Joskus pitää ajatella muitakin kuin itseä ja omia haluja. Jos ei millään pysty suhteessa elämään, ja se on niin mitätön, ettei sen eteen jaksa tehdä töitä, niin voi lopettaa itsensä ja toisen siltä kärsimykseltä. Mutta jotta olisin nyt mahdollisimman selvä, niin haluaminen on hienoa ja hyväksyttävää. Itse en tajua, että se olisi ainoa syy olla parisuhteessa, mutta jos jollekin on, niin minkäs sille voi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
OOO vastasi Imperalille.

Ja aloituksen tein ihan mielenkiinnosta onko muita, jotka eivät kaipaa seksiä. Minä en kaipaa.

Etkä ilmeisesti halua tehdä asialle mitään vaikka mies kärsisi?

Mies ei kärsi. Ymmärtää että haluttomuus tulee osittain synnytyksistä ja niiden aiheuttamista vaurioista. Ehkä alan taas jossakin kohtaa haluamaan, ehkä en. Ei tätä haluttomuutta voi lähteä noin vain parantamaankaan.

Yhteistyössä