Onko muita naisia, joilla ei ole koskaan ollut korvissa reikiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en edes huomaa korviksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en edes huomaa korviksia

Vieras
Tuli tuosta yhdestä toisesta ketjusta mieleen kysyä tätä.

Mulla ei siis oo ikinä ollut, en oo uskovainen tai mitään, en vaan välitä koko korvakoruista. Yleensä en edes muista koko asiaa, enkä ikinä huomaa onko ihmisillä korvissa reiät vai ei, tai edes että onko niillä korvakoruja. Pukeudun kyllä ihan naisellisesti jne. mutta en tiedä miksen välitä korvakoruista. En ollut lapsenakaan yhtään kiinnostunut, vaikka joillain kavereilla oli korvakoruja ja äidilläkin oli. En välitä kyllä muutenkaan erityisemmin koruista, kaulakoruja ja rannekoruja käytän joskus (jossain vaiheessa käytin kaulakoruja paljonkin), mutta esim. sormuksistakaan en pidä, enkä korvakorujen olemassaoloa muista edes ajatella. Onkohan tämä vähän outoa?

Ei ole ollut. Halusin joskus pienenä, mutta ei annettu ja sitten myöhemmin en enää halunnut. Muutkin korut tuntuvat pahoilta. Kihlasormusta käytän vaan juhlissa.

ei oo outoo. oon samanlainen, otin 22v ne perus reiät korviin, ja niissäkään en käytä korvakoruja ku sillo ehkä ku lähden viihteelle, eli superharvoin. 18 vuotiaasta mulla on ollu kyllä tragus-lävitys, eli siinä korvannipukassa. mut muuten en oo yhtää koru-ihminen .enne ku menin kihloihin, ni en käyttäny mitään sormuksia tm kaulakoruja. mulla oli suuri työ tottua tuoho sormukseen sillon, nyt alan olee sinut sen kanssa.
oon muutenkin sellasella allal töissä missä noita koruja ei tule käytettyä :)

Mullakaan ei ole. Oikeastaan ainoa syy siihen on vaan se, etten pidä niitä esteettisesti kivannäköisinä, vaan melkeinpä ne inhottaa. Jotkut venytetyt reiät vielä menettelee, mutta joku oikein pieni ja ohut rengas tai roikkuva juttu korvasta, niin kylläpä iljettää, ei voi mitään.

Yhteistyössä